نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. بهمن 1394 - 9:35
عبدالله نادری
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزادگچساران مطرح کرد؛
برگزاری کرسی های آزاداندیشی انتخاباتی در دانشگاه آزاد گچساران
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزادگچساران از راه‌اندازی کرسی های آزاد آندیشی با حضور نامزدهای انتخاباتی توسط بسیج دانشجویی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالله نادری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران گفت: در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت راه اندازی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها از تمامی کاندیدای های تایید صلاحیت شده حوزه گچساران و باشت با هر سلیقه سیاسی دعوت خواهد شد تا به پرسش‌های دانشجویی و جامعه نخبگان پاسخ دهند و هم به تشریح مواضع و برنامه‌های خود بپردازند.

 

وی افزود:برگزاری کرسی های آزاد اندیشی فرصتی بسیار مناسبی خواهد بود که هم نامزدهای محترم از آن استفاده خواهند کرد و هم قشر دانشجو جهت آشنایی نزدیک‌تر به نامزدها می‌توانند حضور یابند و مطالبات خود را مطرح کنند .

 

نادری تصریح کرد:در آستانه انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تشکل های دانشجویی در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی باید پیش قدم باشند و فضای لازم برای به اشتراک گذاری ایده ها را فراهم کنند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران گفت:حضور پرشور در پای صندوق‌های رای موجب عزت ، اقتدار و امنیت کشور می‌شود ونقش روشنگرانه دانشگاه ها در موضوع انتخابات از تاکیدات  مهم است و قرار نیست در این کرسی های آزاد اندیشی  از فرد خاصی حمایت کرده یا جناح خاصی مطرح شود و وظیفه بسیج دانشجویی در این خصوص روشنگری و آگاه‌سازی است.

وی با بیان اینکه کرسی‌های آزاداندیشی نیز کانونی برای شکل‌گیری جریان‌های فکری اندیشه‌ساز است،افزود:در سایه‌ چنین جریانی است که نقاط قوت و ضعف شناسایی و برجسته‌سازی می‌شوند و نقد این ضعف‌ها و کاستی‌ها پیش‌زمینه‌ای برای دستیابی به توسعه‌ای پایدار است.

 

نادری با بیان اینکه در روزهای پیش رو تنور انتخابات در استان داغ تر خواهد شد و همگی موظف به رونق دادن عرصه انتخابات هستیم،تصریح کرد:همچنین در صورت استقبال کاندیداها ؛ودر برگزاری مناظره بین کاندیدا ها به صورت دانشجویی و عمومی و فارغ از محدودیت، آمادگی خودرا اعلام می داریم.

 

وی افزود: در این صورت با استقبال کاندیداها در وحله نخست حسن نیت خود را نسبت به دغدغه و مطالبات دانشجویان نشان دهندو درمرحله بعد برگزاری این جلسات سبب روشنگری و انتخاب اصلح  توسط دانشجویان و عموم مردم خواهد بود.

 

نادری اظهارکرد:بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران جهت ایجاد شور و نشاط سیاسی و انتخاباتی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت  مراتب دعوت خود را متعاقبا به تمامی کاندیداها اعلام خواهد نمود و انتظار داریم که تمامی نامزدها در این خصوص همکاری‌های لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام/م

 

 

 

دیدگاه‌ها

جنبش جوانان پیروز انتخابات مجلس 94، فقط دکتر افتخاری

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها