نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. دى 1394 - 23:53
رئیس میراث فرهنگی گچساران گفت: 450 میلیون ریال برای تکمیل زیرساخت‌های اردوگاه‌ گردشگری امامزداه اسماعیل‌(ع) این شهرستان اختصاص یافته که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

سید هومن عنایی رئیس میراث فرهنگی گچساران عصر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،گفت: اردوگاه گردشگری امامزاده اسماعیل(ع) یکی از دو اردوگاه مهم گردشگری این شهرستان است که طرح تکمیل و ایجاد زیرساخت‌های لازم گردشگری با اعتباری افزون بر 450 میلیون ریال در دست اجرا است.

 

وی با بیان اینکه طرح تکمیل و ایجاد زیرساختهای لازم در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به گردشگران و زائران این امامزاده است،افزود: عملیات محوطه سازی، صنایع‌دستی و احداث راهرو، روشنایی، ایجاد فضای سبز، سرویس بهداشتی و آب‌خوری از مهم‌ترین بخش‌های اجرا شده در طرح جامع این پروژه است.

 

‌عنایی تصریح کرد: امامزاده اسماعیل(ع) در طول سال پذیرای گردشگران و زائران بسیاری است که با اختصاص این اعتبار مشکلات زیرساختی این اردوگاه‌ گردشگری را برطرف و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

بقعه متبرکه امامزاده اسماعیل(ع) گچساران در روستای دره مورد که از شمال به کوه تنگ باشت، از جنوب به جاده آسفالته گچساران به بهبهان، از مغرب به چهاربیشه علیا و از مشرق به روستای آبگرمون همسایه و محدود است، واقع شده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها