نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. دى 1394 - 23:52
حضور تیم هندبال آقایان نفت و گاز گچساران در جام باشگاه های آسیا یک گام بزرگ و تحولی شگرف در هندبال گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

به گزارش آفتاب جنوب،تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران از سال 92 نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه کرد وتوانست بین 14 تیم مقام هفتم جدول را از آن خود کند ودر سال 93 این تیم توانست با ارائه بازیهای قابل قبول مقام پنجمی این رقابت ها از آن خود کند و در بین 14 تیم به عنوان پدیه لیگ برتر معرفی شود.

 

اما در پایان فصل 94-93 اگرچه تیم هندبال نفت و گاز گچساران توانست عنوان پدیده لیگ برتر را برای همیشه در شناسنامه این باشگاه به نام خود ثبت کند، اما مسئولیتی سنگین بر عهده سرمربی و مسئولین این تیم قرارگرفت واین در حالی است که این تیم با تکیه بر 75 درصد بازیکن بومی و 25 درصد تقویتی تشکیل شده و 57 درصد از این تعداد را بازیکنان شرکت نفت تشکیل داده اند.

 

هندبال

 

حال با این سرمایه بازیکنان بومی، نه تنها این تیم میدانی برای بروز استعداد پتانسل های هندبال گچساران خواهد بود، بلکه پله پرتابی برای رده های پایه هندبال استان کهگیلویه وبویراحمد نیز می تواند باشد.

 

در کنار این اقدامات موثر در رشته ورزشی هندبال نفت و گاز گچساران، خبر قرارگرفتن تیم بزرگسالان در سهمیه باشگاه های آسیا نیز دل هواداران این رشته ورزشی در این شهرستان را شادتر کردوحضور تیم هندبال آقایان نفت و گاز گچساران در جام باشگاه های آسیا یک گام بزرگ و تحولی شگرف در هندبال گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

 

تیمی که کمترین میزان قراردادهای بازیکنانش نسبت به دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر باعث نشد تا انگیزه آنها برای صدرنشینی کمرنگ شود و تلاش مستمر کادر فنی و بازیکنانش هندبال گچساران را در آسیا زبانزد کرد.

 

هندبال

 

تیم هندبال آقایان نفت و گاز گچساران به عنوان تنها نماینده هندبال استان کهگیلویه وبویراحمد در سطح لیگ برتر کشور موجب شده تا دست اندرکاران هندبال نفت و شهرستان سه پایگاه استعدادیابی در مناطق مختلف گچساران بنا کرده و نسبت به معرفی استعدادهای هندبالی به رده های مختلف هندبال نفت وگاز گام های موثری را بردارند.

 

بدون شک این تلاش ها در سطح شهرستان و استان موجب خواهد تا رشته هندبال با قدمت چندساله در این شهرستان فرزندان با استعداد خودرا راهی تیم ملی کند.

 

باید توجه داشت که همراهی مسئولان و دست اندرکاران ورزش شهرستان و استان در حمایت از این تیم افتخار آفرین که در حال حاضر مسیر گچساران تا جام باشگاه های آسیا را به خوبی هموار کرده است، بتواند موجب سرفرازی نام گچساران در میان تیم های هندبال در آسیا و دروازه ورود جوانان با استعداد این دیار به سطح بالای هندبال کشور شود.

 

اسامی بازیکنان و اعضاء تیم هندبال نفت و گاز گچساران

 

نوید زمانی، کیانوش پالاد، عارف عالیزاده ، غریب فراست اصل، رضا ظفری، میثم نوروزی نژاد، حسین سلطانی، حامد سلیمانی، ایمان آرپناهی، احسان آرپناهی، محمد حسین صالحی، مهرداد صائب، میثاق زارعی، بهرام رستمی، نوید کفایی، محمد قاسمی، میلاد قلندری

سرپرست : مجدی راستی پور

مربیان: مهران کیخایی، یعقوب شکوهی، فرهنگ نارکی

تدارکات: بابک سیاوشی

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها