نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. دى 1394 - 22:44
معاون عمرانی شهرداری دوگنبدان خبرداد؛
حاشیه زیرگذر گچساران امسال به بهره برداری می رسد
معاون عمرانی شهرداری دوگنبدان گفت: عملیات اجرایی ساماندهی حاشیه زیرگذر گچساران که سال 93 آغاز شده هم اکنون 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کورش فرمانی معاون عمرانی شهرداری دوگنبدان صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،گفت:تاکنون 16 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح ساماندهی حاشیه زیرگذر این شهر هزینه شده واین طرح که عملیات اجرایی آن در سال 93 آغازشده است هم اکنون 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

نماد فراماسونری معماری شهری گچساران

 

وی افزود: طرح ساماندهی حاشیه زیرگذر این شهردر صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و تکمیل این طرح به هفت میلیارد ریال بودجه دیگر نیاز دارد.

 

نماد فراماسونری معماری شهری گچساران

فرمانی با بیان اینکه این طرح با هدف زیباسازی و رفاه حال مردم در یکی از پرترددترین نقاط این شهر در حال اجراست،تصریح کرد: طرح ساماندهی حاشیه زیرگذر گچساران شامل دیوار چینی در قالب دو طرح سنتی و جدید، آب نما، آبشار، فضای سبز، سکوهای نشیمن، روشنایی و پیاده روسازی اجرا می شود.

 

نماد فراماسونری معماری شهری گچساران

 

وی افزود: توسعه زیرساخت های رفاهی در گچساران از دو سال پیش تاکنون شتاب گرفتهکه بالغ بر 225 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه این شهرهزینه شده ودر حال حاضر 13 پروژه عمرانی و رفاهی در گچساران در دست اجراست.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها