نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. دى 1394 - 0:30
مرد میانسال وقتی به نوعروس جوان سوءظن پیدا کرد، برای انتقام در اقدامی عجیب روی پدر او اسید پاشید.

به گزارش آفتاب جنوب ،اهالی محله تقی آباد رباط کریم ،عصر شانزدهم دی امسال صدای دلخراش فریادهای مردی را شنیدند که درخواست کمک میکرد. وقتی اهالی سراسیمه از خانه‌هایشان خارج شده و مرد میانسالی را کنار مغازه دیدند که کمک می‌خواست و مرد دیگری نیز در حال فرار از محل بود.در این میان یکی از همسایه‌ها با اورژانس و پلیس تماس گرفت و دقایقی بعد ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی رباط کریم و امدادگران اورژانس در محل حادثه حضور یافتند.

 

پس از تحقیقات ماموران انتظامی از اهالی محل ، مشخص شد که مردمی که برای کمک امده بودند مردی را دیده‌اند که سراسیمه از مغازه خارج و متواری شده و احتمال می‌دهند وی صاحب مغازه به نام حسن باشد. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، مردی هم که هدف اسید‌پاشی قرار گرفته بود، به بیمارستان منتقل شد .

 

در ادامه ماموران به تحقیق از قربانی این اسیدپاشی پرداختند که وی گفت: عامل اسیدپاشی از بستگانم است. او نسبت به رفتارهای دخترم که عروس برادرش بود، سوء‌ظن داشت و از این بابت همیشه من و اعضای خانواده‌ام را اذیت و تهدید می‌کرد. حتی مدتی پیش به دلیل مزاحمت‌های این مرد، از او شکایت کردیم که وی زندانی و چندی پیش آزاد شد .

 

قربانی اسیدپاشی اضافه کرد: روز حادثه مرد اسیدپاش با من تماس گرفت و خواست او را ببخشم و مدعی شد قصد دلجویی و عذرخواهی از مرا دارد. به گمان این‌که قصد جبران رفتارهای گذشته‌اش را دارد به او اعتماد کرده و به مغازه‌اش رفتم. دقایقی از حضورم نگذشته بود که با من شروع به مشاجره کرد و دعوایمان بالا گرفت. همان جا بودکه متوجه شدم گفته‌هایش دروغ است و دست از رفتارهایش برنداشته است. خواستم مغازه را ترک کنم که او با اسید به من حمله‌ور شد.

 

ماموران ، به دستور بازپرس محسن پورساداتی، رئیس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم، به آدرس منزل صاحب مغازه مراجعه کرده و تحقیقات خود را برای دستگیری اسید‌پاش فراری آغاز کردند. کارآگاهان به خانه متهم اعزام شدند اما او آنجا را ترک کرده بود و اعضای خانواده‌اش از وی و این‌که چه بلایی سر فامیل خود آورده، اطلاع نداشتند. جستجو‌ها ادامه داشت تا این‌که ماموران پنج روز پس از وقوع این اسید‌پاشی،باخبر شدند متهم فراری در تماس‌های متعدد با خانواده مرد مصدوم، آنها را به اسیدپاشی و قتل تهدید کرده و احتمال به خطر افتادن جان آنها وجود دارد.

 

ردیابی تماس‌ها نیز نشان داد، او از شهر تهران تماس می‌گیرد. ماموران با هماهنگی قضایی برای دستگیری وی به تهران اعزام شدند تا این‌که عصر یکشنبه اسیدپاش فراری را شناسایی و دستگیر کردند.

 

حسن متهم به اسید پاشی با انتقال به پلیس آگاهی رباط کریم گفت: به رفتارهای عروس خانواده برادرم سوء‌ظن پیدا کرده بودم و به همین دلیل او و خانواده‌اش را تهدید می‌کردم. وقتی دیدم رفتارهای زن جوان تغییری نکرده، تصمیم گرفتم از این خانواده انتقام بگیرم. بنابراین به بهانه پایان دادن به اختلافم با این خانواده، پدرش را به مغازه‌ام کشاندم و او را با اسید سوزاندم. می‌خواستم روی نوعروس هم اسیدپاشی کنم که دستگیر شدم.

 

پس از اقرار و اعتراف مرد اسیدپاش، او با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم روانه زندان شد. این در حالی است که قربانی اسید‌پاشی همچنان در بیمارستان بستری است و به چشمانش آسیب جدی وارد شده و احتمال نابینایی وی وجود دارد.

 

پارس ناز

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها