نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. دى 1394 - 9:33
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به ورود پیکر 93 شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه اشاره کرد و نسبت به اظهارات یکی از مسئولان که ورود شهدا در فضای انتخابات را موجب سوء استفاده برخی دانسته بود واکنش نشان داد.

به گزارش آفتاب جنوب،به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس سردار یدالله بوعلی در اولین یادواره شهدای رسانه کهگیلویه و بویراحمد که ظهر امروز با حضور برخی مدیران دستگاه‌های فرهنگی، اصحاب رسانه و خانواده شهدای رسانه برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره 1800 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یاد و خاطره شهدا کار بزرگ و ارزشمندی است و هر جایی که یاد شهدا گرامی داشته شود یاد خدا است و یاد خدا باعث آرامش دل‌ها می‌شود.

 

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را کار بزرگ و ارزشمندی دانست و تصریح کرد: آنچه امروز از هشت دفاع مقدس مانده، تصویر و نوشته‌های آن سال‌ها است که این تصاویر ارزشمند همه مرهون تلاش‌های اصحاب رسانه است.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ورود پیکر 93 شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه افزود: روز گذشته یک مسئولی از نظام اعلام کرده بود که با توجه به قرار گرفتن در فضای انتخابات ممکن است عده‌ای از ورود این شهدا به کشور سوء‌استفاده کنند.

 

بوعلی اظهار کرد: مسئولی که چنین اظهاری داشته نه اینکه شهدا را قبول ندارد، بلکه هنوز در باور شهدا تردید دارد.

 

 مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تاسف از سخنان این مسئول افزود: شهید جلوه‌ای از نور خداست و مگر می‌شود از خدا سوء‌استفاده کرد.

 

وی با بیان اینکه مقام والای شهدا قابل سوء استفاده نیست، تصریح کرد: کسی که بخواهد از مقام و منزلت شهدا سوء‌استفاده کند به وسیله خداوند رسوا می‌شود.

 

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد حضور شهدا را موجب خیر و برکت برای انقلاب و نظام اسلامی دانست و یادآور شد: شهدا چنان جایگاه و مقام والایی دارند که احتیاجی به معرفی از طرف ما ندارندو خودشان معرفی شده هستند.

 

امروز طی مراسمی یاد و خاطره دو شهید والا مقام عرصه رسانه‌ کهگیلویه و بویراحمد ،شهیدان پیمان بزرگ‌زاده و خداعفو عبدیان گرامی داشته شد.

 

انتهای پیام/م.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها