نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. دى 1394 - 9:18
عصر امروز درهفته سیزدهم لیگ دسته دوم فوتبال، دیدار های حساس و سرنوشت سازی برگزار خواهد شد که مهمترین آنها دیدار نفت و گاز گچساران و شهدای جویبار است.

به گزارش آفتاب جنوب،تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در حال حاضر با 20 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به دو رقیب دیگر نفتی خود در رده سوم جدول قرار گرفته، مقابل شهدای جویبار تنها به پیروزی می اندیشد تا با کسب سه امتیاز با ارزش، صدر جدول را از آن خود کند.

 

این در حالی است که دو رقیب بالای جدول نفتی آبادان و امیدیه در بازی روز دوشنبه خود در شهرهای تهران و شیراز مهمان حریفان خود تیم های مقاومت و کارا هستند، که پیروزی یا شکست هر دوتیم می تواند کار را برای نفت و گاز گچساران سخت کند.

 

تیم نفت امیدیه مقابل میزبان خود کارا شیراز در صورت پیروزی می تواند جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند و را ه برای حضور کاراشیراز در جمع مدعیان صعود به مرحله بعد سخت تر کند.

 

اما شکست نفت امیدیه مقابل کارا شیراز نیز می تواند تیم کارا را به عنوان یکی از مدعیان در جمع سه تیم در صورت کسب نتیجه ای به جز پیروزی برای نفت و گاز گچساران یا نفت آبادان مطرح کند که در این صورت شاید بتوان بهترین نتیجه ای که برای نفت و گاز گچساران قابل قبول باشد تساوی دو تیم نفت امیدیه و کاراشیراز خواهد بود که با برد شیرین نفت وگاز گچساران این تیم را به صدر جدول خواهد رساند.

 

اما تیم های کارا شیراز و شهدای جویبار هرکدام با 17 و 16 امتیاز پابه پای تیم های نفتی در اندیشه قرار گرفتن در جمع مدعیان صعود به مرحله بعد هستند که این مسئله کار را برای نفت و گاز گچساران به عنوان تیم سوم جدول کمی مشکل کرده است.

 

دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران وشهدای جویبار اگر چه از اهمیت بسزایی برای هردوتیم برخوردار است اما میزبانی گچسارانی ها تاکنون نشان داده تیم های مدعی همچون کارا شیراز نتوانسته اند حریفی سختی در خانه برای این تیم نفتی پرتماشاچی باشند.

 

حضور تماشاگران با غیرت و متعصب گچسارانی در طی سال های اخیر زبانزد فوتبال ایران بوده که این مسئله کار رابرای تیم هایی همچون شهدای جویبار سخت می کند.

 

به هرحال روز دوشنبه و از ساعت 14 دیدارحساس فوتبال نفت و گاز گچساران و شهدای جویبار در چارچوب هفته سیزدهم لیگ دسته دوم در حالی آغاز می شود که بازیکنان نفتی انگیزه بالایی برای صعود به مرحله بعدی مسابقات دارند و سقوط نافرجام فصل گذشته این تیم انگیزه بازیکنان و هواداران را برای صعودی دیگر به لیگ دسته اول دو چندان کرده است.

 

حال باید دید تیم شهدای جویبار در زمین نفت گچساران می تواند از عهده فشار سنگین تماشاگران و بازیکنان این تیم به راحتی عبور کند یا همانند سایر تیم ها تسلیم شرایط سخت ورزشگاه شهدای نفت خواهد شد.

 

 
 
انتهای پیام/م
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها