نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. دى 1394 - 16:44
موسی خادمی
تذکر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تبلیغات زودهنگام کاندیداها
استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها ممنوع و جرم است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها ممنوع و جرم است و در صورت مشاهده این موارد با خاطیان و متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش آفتاب جنوب،سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در گچساران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای برای جلوگیری از تبلیغات انتخاباتی زودهنگام در کهگیلویه و بویراحمد دارید، گفت: با تبلیغات انتخاباتی زودهنگام در این استان که به صورت علنی برگزار شود، برخورد خواهد شد  و ما تلاش می‌کنیم از این نوع تبلیغات در سطح استان جلوگیری کنیم.

 

وی افزود: اززوایای مختلف تبلیغات زودهنگام در این استان کنترل می‌شودو به کاندیداها ونامزدهای انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد تذکر می‌دهیم که تبلیغات زودهنگام راه نیندازند ،چراکه برای آن‌ها مشکل‌ساز می‌شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمدتصریح کرد: با برگزاری جلسات خصوصی کاندیداها مشکلی نداریم، اما با جلسات وهمایش‌هایی عمومی که به صورت علنی باشد ما برخورد می‌کنیم.

 

خادمی افزود:استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها ممنوع و جرم است و در صورت مشاهده این موارد با خاطیان و متخلفان برخورد خواهد شد.

 انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

پس بخشدارانی که تلفن افراد را جهت تماس به منطقیان می دهند؟! چی؟

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها