نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. دى 1394 - 18:13
به ادعای شرکت سازنده، جت سبک‌وزن اجرایی “هونداجت” (HondaJet) که به تازگی تائیدیه سازمان هوانوردی فدرال آمریکا را بدست آورده،‌ سریعترین و کارآمدترین نمونه در گروه خود است و سرعت آن به (۷۷۷ کیلومتر در ساعت) می‌رسد.
به گزارش آفتاب جنوب ،شرکت «هوندا» بطور رسمی و برای نخستین بار، جت‌های سبک خود را که اخیرا در مقر شرکت هواپیمایی‌اش در کارولینای شمالی ساخته شده است، به بازار عرضه کرد.



شرکت هوندا، عملکرد و بازدهی این جت را به پیکربندی آن نسبت داده که موتورهایش بر روی بالها قرار داشته و بدنه آن بجای آلومینیوم از مواد کامپوزیت بسیار سبک ساخته شده است.



به گفته سازندگان، ترکیبی از ساختار انتگرالی و ساختارهای لانه‌زنبوری ساندویچی منجر به افزایش فضای کابین، عملکرد بهتر و بهره‌وری سوخت بیشتر شده است.



این جت‌ها با همکاری شرکت هوندا و جنرال موتورز ساخته شده و طول آن ۱۲٫۹۹،‌ طول بالاها ۱۲٫۱۲ متر و ارتفاع آن ۴٫۵۴ متر است. فضای داخلی این جت ۵٫۴۵×۱٫۵۲ متر و ارتفاع آن ۱٫۴۷ متر بوده و پنج تا شش نفر در آن جای می‌گیرند.



شرکت هوندا قصد دارد ابتدا بازار جت سبک و ارزان را هدف قرار دهد و محصول خود را از طریق شبکه‌ای از نمایندگی‌ها به آمریکای شمالی و جنوبی و اروپا ارائه کند. تمرینات خلبانی این جت‌ها در حال حاضر در مقر هوندا در حال انجام است.

 

 
 



منبع: hondajet.com _ ایسنا

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها