نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. دى 1394 - 9:32
نفت و گاز گچساران
در هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛
کسب نتیجه مطلوب برابر کاسپین و بازگشت با دست پر به گچساران
درچارچوب هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برابر حریف خود کاسپین قزوین تساوی با ارزشمندی را کسب کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر روز گذشته در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین دو تیم نفت و گاز گچساران و کاسپین قزوین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای کسب سه امتیاز به میدان رفته بود و از ابتدای بازی حملات بسیاری، برای باز کردن دروازه تیم کاسپین انجام داد.

در دقیقه 44 بازی فرار روبرو به جلوی علی کرمی و سانتر زیبای او ، رضا قیالی مهاجم بومی و هوشیار این تیم را در منطقه مناسب صاحب توپ کرد و او نیز با ضربه سر دروازه کاسپین را باز کرد.

در ادامه و در نیمه دوم تیم کاسپین که نمی خواست امتیازات خانگی را به راحتی از دست دهد در دقیقه 62 توانست با فشار بر نفت ،دروازه این تیم را باز کند و این نتیجه تا پایان بازی پا برجا ماند و بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید .

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با این تساوی 17 امتیازی شد و هم امتیاز با رقبای خود و فقط به علت تفاضل گل در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت تا چشم به بازی خانگی خود با مقاومت تهران داشته باشد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران دوشنبه 14 دی ماه 94 ساعت 14 در گچساران به مصاف تیم مقاومت تهران خواهد رفت.

سایر نتایج گروه سوم :

کارا شیراز 3 شهدای جویبار 2

نفت آبادان 2 نفت امیدیه 2

نسل ابومسلم 1 هف سمنان1

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها