نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. دى 1394 - 14:16
آیین تجلیل از 116 نفر از بازنشستگان شرکت نفت و گاز گچساران به مناسبت ميلاد مسعود پيامبر اكرم (ص) و ولادت با سعادت امام جعفر صادق (ع) در این شهرستان برگزار شد .

به گزارش آفتاب جنوب،ساسان حبيبي‌نژاد رئيس روابط عمومي نفت و گاز گچساران عصر امروز در حاشیه این مراسم  گفت : همه ساله مراسم باشکوهی در راستای تجلیل از خدمات و تلاش های کارکنان بازنشسته شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود که این مراسم امسال نیز برای بازنشستگان سال 93 این شرکت برگزار شد .

 

آیین تجلیل از بازنشستگان نفت و گاز گچساران

 

وی افزود : در این مراسم از 116 نفر از همكاران  بازنشسته سال 93 با حضور خانواده هاي آنان  تجليل شد .

 

حبیبی نژادتصریح کرد: در ميان اين عزيزان ، سه تن از شهيدان گرانقدر صنعت نفت ، شهيد جمال انصاري، شهيد سيروس اشتري لركي، شهيد نادعلي زراعتي كه در جريان حملات هوايي دشمن بعثي به تاسیسات نفت و گاز گچساران به معراج حق شتافتند نيز به افتخار بازنشستگي نائل آمدند .

 

حبيبي نژاد خاطرنشان كرد : بیشترین سابقه کار در جمع بازنشستگان سال 93 مربوط به آقايان حسين فرازي با سابقه 42 سال و يكماه خدمت  و محمد شيرآلي با سابقه 42 سال خدمت بوده است که از آنان نیز در این مراسم تجلیل شد .

 

آیین تجلیل از بازنشستگان نفت و گاز گچساران

 

آيين تجليل از بازنشستگان به مناسبت  ميلاد مسعود پيامبر اكرم (ص) و ولادت با سعادت امام جعفر صادق (ع)  به همت روابط عمومی شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران برگزار شد .

 

در اين مراسم جشن گروه های هنری به اجرای برنامه های متنوع موسیقی و نمایش شاد پرداختند و در پايان مراسم با اهداي لوح تقدير ، تنديس و ضيافت شام از پرسنل بازنشسته تجليل شد .

 

آیین تجلیل از بازنشستگان نفت و گاز گچساران

 

این آيين با حضور مديرعامل ، مديران و روساي ادارات اين شركت در تالار اجتماعات آزادي اين شركت برگزار شد .

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها