نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. دى 1394 - 14:15
عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی بهبهان با بیان اینکه منافقان خطرناک‌ترین عنصر جریان فتنه‌ در طول تاریخ هستند گفت:برخی کارگزاران و مسئولان سست عنصر و بی بصیرت به همراه گروه هایی از اراذل و اوباش و جمعی از فریب خوردگان داخلی از جمله عناصر برپایی فتنه 88بودند.

به گزارش آفتاب جنوب،سعید میری عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاءبهبهان ظهر امروزدر سالروز گرامیداشت حماسه 9 دی که با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب‌الزمان(عج)گچساران برگزار شد، گفت: امروز روز بصیرت ملت ایران اسلامی است روزی که با خلق حماسه‌ای خودجوش توسط مردم رقم خوردو اندیشه مسموم فتنه‌گران را باطل کردند.

 

وی با بیان اینکه 9 دی یک روز نیست بلکه یک اندیشه و تفکر انقلابی بود که به رخ استکبار جهانی کشیده شد،افزود: روز 9 دی نباید بر‌اساس برخی کج سلیقگی‌ها برای تفرقه افکنی در صفوف ملت ایران اسلامی تبدیل شود.

 

میری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند «سال‌ها باید بگذرد تا زوایای فتنه سال 88 شناخته شود»،تصریح کرد:9 دی متعلق به همه ملت ایران اسلامی است و ملت ایران مردمی ولایت‌مدار، بصیر، آگاه، بیدار بوده و در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف از نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی بهبهان تاکید کرد:همه ما باید تلاش کنیم تا آن جایی که می‌توانیم از مناسبت‌های مختلف همچون 9 دی برای اتحاد و وحدت هر چه بیشتر ملت ایران اسلامی به خوبی استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه در شکل‌گیری فتنه 88 عواملی متعددی تأثیرگزار بودند،اظهارکرد: در شکل گیری فتنه 88 چهار گروه نقش داشتندکه گروه نخست عده‌ای از افراد نظام بودند که به دلیل قدرت‌طلبی و همراهی با دشمنان خارجی سعی در ضربه زدن به اصل انقلاب داشتند.

 

میری افزود: طراحی فتنه در خارج از کشور، منافقان، اراذل و اوباش و گروه‌هایی از مردم همچون فریب خوردگانی بودند که در فتنه سال 88 نقش داشتند و منافقان خطرناک‌ترین عنصر جریان فتنه‌ در طول تاریخ هستند.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی بهبهان با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن و آسیب رساندن به نظام اسلامی هستند، گفت: عامل و دسته دوم منافقان بودند که از این فرصت نهایت استفاده در راستای ضربه زدن به نظام را کردند و با فریب عده‌ای بی‌بصیرت به دامن فتنه آتش بیشتری زدند.

 

میری با اشاره به اینکه دشمن در فتنه 88 از تکنیک‌های بسیاری استفاده کرد، تصریح کرد: 9 دی یک اتفاق نبود یلکه یک فرهنگ و یک سنت الهی است و برخی کارگزاران و مسئولان سست عنصر و بی بصیرت عنصر سوم برپایی فتنه 88 بودندکه این عده به همراه گروه چهارم که بعضی از مردم ساده‌لوح بودند آتش فتنه را شعله‌ورتر کردند.

 

عضو هیئت علمیی دانشگاه صنعتی بهبهان درادامه با اشاره به اهمیت درک و مطالعه قرآن گفت: اگر می‌خواهیم حماسه ماندگار 9 دی نهادینه و تداوم یابد و بصیرت افزایی در جامعه روز افزون شود، باید فرهنگ قرآنی در جامعه به خوبی ترویج شودو درک و مطالعه قرآن می‌تواند سبب جلوگیری از بسیاری فتنه‌ها و مشکلات شود .

 

میری در ادامه با اشاره به نقش مهم و تاریخی مقام معظم رهبری در مهار فتنه 88 با همراهی مردم انقلابی ایران تصریح کرد: مهار فتنه 88 کاری بسیار بزرگ بود که درایت و تدبیر رهبری با همراهی مردم همیشه در صحنه، سبب کنترل و حذف فتنه‌گران شدو در حقیقت ولی فقیه حافظ اسلام و نظام جمهوری اسلامی و یک تکیه گاه در زمان غیبت است.

 

وی تأکید کرد: باید از فضاهایی همچون 9 دی برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی به خوبی استفاده کرد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها