نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. دى 1394 - 20:02
حوزه علمیه خواهران گچساران
با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:
حوزه علمیه خواهران گچساران افتتاح شد+تصاویر
حوزه علمیه خواهران گچساران با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر امروزحوزه علمیه حضرت بی بی حکیمه (س) خواهران گچساران با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد،معاون اداری مالی حوزه های علمیه خواهران کشور، نماینده گچساران و باشت در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و محلی در گچساران افتتاح شد.

 

حوزه علمیه خواهران گچساران

حوزه علمیه خواهران گچساران

حوزه علمیه خواهران گچساران

حوزه علمیه خواهران گچساران

حوزه علمیه خواهران گچساران

 

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های فرهنگی برای تبلیغ اسلام ناب محمدی(ص) افزود: فضاهای علمی و فرهنگی ابزار رونق دین در میان مردم هستندو تبلیغ دین به صورت هدفمند و عالمانه بهترین راهکار برای حفظ جایگاه آن در نزد مردم است.

 

حوزه علمیه خواهران گچساران

 

 

وی اظهار کرد: در دنیای امروز پاسخ به چرایی ها لازمه استحکام دین است که جز با داشتن زیرساخت های فرهنگی مطلوب امکان پذیر نیست.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به هفته وحدت و روز میلاد پیامبر مهربانی اشاره کرد و افزود: این هفته فرصت مناسبی برای افزایش همدلی بین مسلمانان است و حفظ وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان بهترین شیوه برای مبارزه با تفرقه افکنی و اختلاف اندازی دشمنان خواهد بود

 

ساختمان حوزه علمیه خواهران گچساران در زمینی به مساحت 11 هزار متر مربع  وبا سه هزار متر مربع زیربنا، هشت کلاس درس با 11میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

تعجب ميكنم بانويي ؤجود نداره

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها