نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. دى 1394 - 14:40
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس حوزه گچساران و باشت گفت:کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس حوزه گچساران و باشت گفت:بنده فراجنایی وفرا منطقه ای عمل می کنم و بدنبال انحصار طلبی و قوم گرایی نیستم و برادران حسینی و جعفری درحال حاضر بنده را با قدرت حمایت می کنند و هیچ مشکل و نگرانی دراین زمینه وجود ندارد.

به گزارش آفتاب جنوب،علی فولادی وندا کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس حوزه گچساران و باشت پیش از ظهر امروز پس از نام‌نویسی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان ،در پاسخ به سئوال یک از خبرنگاران مبنی بر اینکه در انتخابات آینده کرسی مجلس به اصولگرایان می رسد یا به اصلاح طلبان ،گفت:در این خصوص مردم تعیین کننده اند و تصمیم گیری با مردم است.

 

وی درادامه در پاسخ به سوال یک از خبرنگاران مبنی بر عملکرد شهردار دوگنبدان ،افزود:شهر ما در این دهه اخیر با توسعه و وسعت بی رویه ای همراه بوده که در این راستا نیاز به خدمات زیادی احساس می شود و با وجود این امکانات شهردار خوب عمل کرده و برنامه ها و پروژه های توسعه عمرانی ،بحث زیبا سازی و توسعه فضاهای سبز از وظایف شهرداری و بعضا با همکاری شورای شهر صورت گرفته که بنده به نوبه خود نمره مثبت به آقای زینل زاده شهردار دوگنبدان در این مقوله می دهم.

 

نمره مثبتی به شهردار دوگنبدان می دهم

 

فولادی وندا درادامه در پاسخ با سوال یکی از خبرنگاران در خصوص استخدامات پنهانی صورت گرفته در برخی از ادارات و بخش هایی از شرکت نفت و گاز گچساران توسط برخی رقبای انتخاباتی تصریح کرد:اولا بنده در همه ابعاد عدالت محوری را دنبال خواهم کرد و بدنبال شایسته سالاری هستم و معتقدم باید به همه مردم ارج گذاشته شود و فرق جویی نکنیم و با توجه داشت که بعضی از استخدام ها ممکن است سوری باشد و جهت رد گم کردن باشد.

 

بنده رقیب رفیق هستم

 

کاندیدای دهمین دوره مجلس در حوزه گچساران و باشت در پاسخ با سئوال دیگری در خصوص ضعف مدیریتی نماینده فعلی گچساران ،گفت: نماینده فعلی را شخصیت خیلی محترمی میدانم و تاکنون اظهار نظری درباره عملکرد ایشان نکرده و نخواهم کرد،و آمدنم به صحنه انتخابات به هر حال ادامه راهی بوده که نمایندگان ادوار قبلی هم انجام دادند و امیدوارم نماینده بعدی هم با امکانات و قوت بیشتراین راه را ادامه دهد و هیچ استثنایی درباره ضعف قائل نیستم ؛بنده رقیب رفیق هستم.

 

وی درادامه در پاسخ به برنامه هایش در خصوص  بانوان اینچنین اظهارکرد: نیمی ازجمعیت ها به طور متوسط بانوان هستند و اثر مستقیمی در توسعه و رونق نظام داشته و کانون گرم خانواده و بخشی از جامعه اداری و اجتماعی ما دست بانوان است که بدون شک بانوان داری جایگاه ویژه ای خواهند بود و برای خانه داران و بی سرپرست ها و نیز درمسائل اجتماعی اگر شایسته سالاری در بانویی وجود داشته باشد آنها حق استفاده از این موضوع را دارند که قطعا این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

 

فولادی وندا درادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص چگونگی تعامل با دولت در صورت راهیابی به مجلس ،بیان کرد:ما در ادوار مختلف حدود 37 سال است که با دولتها کار کردیم از دولت سازندگی گرفته تا اصلاحات و دولت های مختلف و همیشه هم همراه بودیم. در صنعت نفت نیز با افراد و وزرای مختلفی کار کردیم و بدنه نفت را خوب می شناسیم و ارتباط تنگاتنگ داریم و هیچ مشکلی هم نداریم و در نظام اسلامی هم دولت مطیع مردم و هم مردم مطیع عملکرددولت ها هستند.

 

درخصوص فتنه منویات رهبری فصل الخطاب و حجت است

 

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه گچساران و باشت در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که نظرتان درباره سران فتنه چیست،تصریح کرد: در این خصوص منویات رهبری فصل الخطاب و حجت است.

 

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که خیلی ها معتقدند که شما آن نفوذی که نماینده فعلی در بدنه دولت دارد را ندارید و چندان در جذب اعتبارات نمی توانیدموفق عمل نمایید،اظهارکرد:اولا قصاص قبل از گناه صلاح نیست و در عمل باید اثبات کنیم. برخی تخصصی مثلا در رشته اقتصاد دارند و بنده تخصص دراجراییات و عمران و آبادی مملکت دارم و این در حالی است که اقتصاد مملکت از نفت و انرژی  شروع می شود و بعد بودجه ها کارشناسی و طبقه  بندی می شود.

 

گچساران سومین شهر تولید کننده نفت جهان است

 

فولادی وندا افزود:باید توجه داشت گچساران سومین شهر تولید کننده نفت جهان است که بیش از 70 سال است که از لحاظ اثر گذاری درجه سوم اهمیت کشور را دارد ولی در حال حاضر برگشت بازخورد آن جزو آخرین استان ها هستیم؛تولید سرمایه متاسفانه از نفت است و بارها مقام معظم رهبری تاکید داشته اندکه خام فروشی نکنیدو کسی توجهی آنچنانی نکرده و بنده این موضوع را دنبال خواهد کرد.

 

وی در پاسخ به این سئوال خبرنگاران که چه مشکلاتی در حوزه گچساران و باشت دیدید که وارد صحنه انتخابات شدید،گفت:وارد شدن به عرصه انتخابات به این معنی  نیست که مثلا مشکلی وجود داردبلکه یک تکلیف است و بالاخره وجود مشکلات طبیعی است و هر کسی در توسعه ، عمران ،سیاست و فرهنگ یک نگاهی دارد .

 

فولادی وندا در پاسخ به این سوال که شاخصه های اصولگرایی برای یک کاندیدا و دلیل حمایت شما ازآقای زنگه در منصب نفت به عنوان یک وزیر اصلاح طلب چیست،تصریح کرد:آنهایی که در چارچوب نظام اصول اساسی نظام را قبول دارند و فصل الخطاب اعمال و رفتار آنها منویات رهبری است از نظر بنده اصول گرا هستند وبنده فراجنایی ،فرا منطقه ای عمل می کنم  و بدنبال انحصار طلبی و قوم گرایی نیستم.

 

وی افزود:بحث آقای زنگه به دوره انتخاب قبل بر می گردد و مستحضریدکه در دولت قبل هر 11ماه و 17 روز یک وزیر درنفت داشتیم وسرنوشت نفت داشت به بدترین شرایط پیش می رفت؛  ایشان هم تجربه چند وزارت خانه را داشتند و در بدو ورود ایشان به عنوان وزیر نفت؛ جمعی از متخصصین نفت طوماری برای ایشان در جنوب جمع کردیم و الان هم نظر خاصی در مورد ایشان ندارم و باید دید روند آینده نفت و تولید چگونه پیش خواهد رفت .

 

مدیرعامل اسبق نفت و گاز گچساران در پاسخ به این سئوال که نگاه سیاسیون شما در رقابت با تاجگردون چگونه است،تصریح کرد: اعتقاد و جریانی بنده را دنبال می کنند،بنده هم فراجناحی و فرا قومی هستم و خیلی از اقوام و جریان ها هم در سطح استان و کشور بنده را حمایت می کنند.

 

وی افزود:ما هر سه جریان دوره قبلی انتخابات با هم همراه شدیم و برادران حسینی و جعفری درحال حاضر بنده را با قدرت حمایت می کنند و هیچ مشکل و نگرانی دراین زمینه وجود ندارد.

 

گچساران نباید مسجد سلیمان دوم شود

 

فولادی وندا در پاسخ به این سوال که چه برنامه برای رفع معضلات اشتغال در این شهرستان دارید،بیان کرد:شهر گچساران از 70سال پیش از جهت اثر گذاری در بوجه ملی در رده سوم بوده و در برگشت تقریبا آخرین استان هستیم و اگر بخواهیم مسجد سلیمان دوم نشویم باید از امکانات و ظرفیت های موجود برای زیر ساخت های موجود در منطقه تلاش کرد .

 

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه گچساران و باشت افزود:درگچساران و استان قابلیت های ویژه ای وجود داردکه تاکنون نگاه مستمر به آن نداشیتم هم از لحاظ سیاحتی ، گردشگری ،زیارتی و تفریحی ؛باید در راستای زیر ساخت های نفت پروژه های ناتمام را تکمیل کنیم و پروژه های جدید را تعریف کنیم.

 

وی گفت:ما اینجا صنایعی داریم که می توانیم با توسعه بنگاه های توسعه کوچک اقتصادی آنها را تعریف کنیم ،پیمانکاران و نیروهای فنی بازنشسته و شایسته زیادی داریم که آنها را می توان سازماندهی کرد و تعمیرات اساسی کل کشور را جوابگو باشند.

 

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص انتقال شرکت نفت و گاز گچساران در زمان مدیریت شما به یاسوج،گفت: در سفر سوم هیات دولت یکی از بندهای پیشنهادی  تفکیک شرکت نفت و گاز به مناطق نفتخیز و انتقال آن به یاسوج بود که مشکلات این موضوع را در حدود یکماه قبل ازسفرهیات دولت  بررسی و مکتوب و کارشناسی شده هم جواب را دادیم.

 

فولادی وندا تصریح کرد:آن زمان چیزی حدود به هفتصد هزار بشکه نفت گچساران داشت که چیزی حدود 340 هزار بشکه مربوط به احیای کهگیلویه و بویراحمد و فقط گچساران بود وبقیه منطقه نفتی گچساران هم به استان خوزستان ، بوشهر و فارس متعلق می شد و ما استدلال آوردیم که اگر اینکار انجام شود مدیرت نفت هزینه آور خواهدشد .

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها