نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. دى 1394 - 19:25
سردارفضلی
سردارعلی فضلی درگچساران عنوان کرد:
وادادگان فتنه 88 بدنبال طرح مسئله شورای رهبری هستند
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت:برای مقابله با 8 ماه فتنه که اوج آن در تهران بود به اندازه 8سال دفاع مقدس انرژی صرف شد و اخیرا باز شاهد هستیم که فتنه گران و وادادگان فتنه 88 آثار و طرح موضوع شورای رهبری را مطرح می کنند.

به گزارش آفتاب جنوب،سردارعلی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در مراسم افتتاح زائرسرای راهیان نور در گچساران گفت: امروز هجمه فرهنگی دشمن غیر قابل کتمان است وباور داریم در بیش از دو دهه گذشته شدت هجمه فرهنگی دشمن فراوان تر شده است.

 

وی با اشاره به بروزوظهور فتنه های مختلف کوچک و بزرگ در سالهای 70 به بعد در کشور افزود:در آن زمان مقام معظم رهبری فرمودندهجمه فرهنگی علیه این مردم به راه افتاد است ودیر نپاییدکه  مولای ما فرمودند شبیخون فرهنگی علیه این مردم به راه افتاده و باز دیری نگذشت که مولای ما فرمودند ناتوی فرهنگی علیه این مردم به راه افتاده و دیری نگذشت که فرمودند جنگ نرم علیه این مردم به راه افتاد است.

 

فضلی تصریح کرد:دشمن و معاندین انقلاب اسلامی در مواجهه با انقلاب و آرمان های این ملت از هر ظرفیتی بهره بردند و فتنه ها کردند و فتنه های که هر یک به تنهایی یک حاکمیت سیاسی را ساقط می کند.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اظهارکرد:نفوذی که امروز مقام معظم رهبری چند صباحی است که به آن اشاره می کنند، و هوشیاری این ملت را برای مقابله با آن  می طلبد، معلوم شد که بخشی از عقبه فتنه  سال 78 در درون کشور و در درون مسئولین بود و در واقع نفوذ از همان مقاطع آغاز شده است.

 

دشمنان انقلاب در سال 88 فتنه بزرگ و عمیقی به این ملت تحمیل کردند

 

وی با بیان اینکه مهمترین بخش نفود دشمن در جنگ نرم این است که با ظاهری آراسته و با اغفال مسئولین وبا ایجاد جریان و جریان سازی برای رسیدن به اهدافشان تلاش می کنند،افزود: فتنه 88 حادثه بزرگی بود که غیر از صدر اسلام شبیه به آن را هیچ جا سراغ نداریم و کسانی که آن زمان در رکاب پیامبر(ص)بودند که با وفات پیامبر(ص) با فتنه گری مقابل امامت ایستادند.

 

فضلی تصریح کرد:دشمنان انقلاب در سال 88 فتنه بزرگ و عمیقی به این ملت تحمیل کردند که برخی از مسئولین در این فتنه وا دادند و برخی مردود و رد شدندواما این بصیرت و هوشمندی این ملت بودکه پیروز این میدان شد چراکه مردم با خدا معامله کردند و در معامله با خدا فقط سود است و ضرری نیست.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تبعیت محض از ولایت را رمز پیروزی مردم در مقابل فتنه 88 برشمرد و گفت: اخیرا باز شاهد هستیم که فتنه گران و وادادگان فتنه 88 آثار و طرح موضوع شورای رهبری را مطرح می کنند.

 

مقابله با فتنه 88 به اندازه 8سال دفاع مقدس انرژی صرف کرد

 

وی اظهارکرد: برای مقابله با 8 ماه فتنه که اوج آن در تهران بود به اندازه 8سال دفاع مقدس انرژی صرف شد و در آن سال در برخی شب‌ها افزون بر یکصد هزار بسیجی کف خیابان برای مقابله با فتنه‌گران حضور داشتند و مردم مانند دوران دفاع مقدس در مساجد و حسینیه‌ها برای آنها غذا تدارک می‌دیدند و پشتیبانی می‌کردند.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

احسنت براین سخنان زیباوتشکراز سردبیرعزیزیاسرجان مرادی عزیز

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها