نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. آذر 1394 - 0:09
مرد جوان و ماجراجوی پاکستانی که برای گرفتن عکس 'سلفی'، روی ریل قطار ایستاده بود تا تصویری از خود و صحنه نزدیک شدن قطار را در صفحه تلفن همراهش ثبت کند، پس از برخورد قطار، جان خود را از دست داد.
به گزارش آفتاب جنوب،مرد جوان و ماجراجوی پاکستانی که برای گرفتن عکس 'سلفی'، روی ریل قطار ایستاده بود تا تصویری از خود و صحنه نزدیک شدن قطار را در صفحه تلفن همراهش ثبت کند، پس از برخورد قطار، جان خود را از دست داد. 

 

به گزارش پلیس شهر 'راولپندی' پاکستان، این جوان 22 ساله، در منطقه ای از شهر راولپندی معروف بر 'مریر'، درحالی که قطار مسافربری با سرعت به او نزدیک می شد، روی ریل رفت تا عکس سلفی از خود بگیرد اما براثر برخورد با قطار جان خود را از دست داد. 



حدود دو ماه پیش نیز یک جوان 19 ساله آمریکایی در شهر تگزاس با نشانه گرفتن لوله یک اسلحه واقعی و پر از فشنگ به سمت خود، قصد گرفتن عکس سلفی داشت که بطور اتفاقی دستش روی ماشه لغزید و جان خود را از دست داد. 



گرفتن عکس های سلفی با گوشی های همراه مجهز به دوربین، این روزها به یکی از سرگرمی ها به ویژه برای جوانان و نوجوانان در سراسر جهان تبدیل شده و گاهی افراد برای اینکه عکس هایی جذاب و ماجراجویانه از خود ثبت کنند و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند، خود را در موقعیت های بسیار خطرناک از جمله در کنار پرتگاه ها، ارتفاعات بلند و ... قرار می دهند.
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها