نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. آذر 1394 - 12:07
نمی دانستم چه کار می کنم، دستم می لرزید، چند ضربه با همان چاقو به سینه خودم زدم، ولی نتوانستم خودکشی کنم، به خواهرم حکیمه زنگ زدم و موضوع را به او اطلاع دادم.

به گزارش آفتاب جنوب،به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، و به نقل از غلامی پور دادستان گچساران، مدینه ع که سابقه بیماری اعصاب و روان دارد صبح روزیکشنبه بعد از رفتن شوهرش به محل کار از خواب بلند می شود و دو کودک خردسالش – امیررضا ۴ ساله و فاطیما ۶ساله- را با ضربات چاقو به قتل می رساند.



وی در اولین اعترافش در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: شوهرم ساعت ۷ از خانه بیرون رفت، بچه ها در حالی که بازی می کردند شروع به دعوا کردند، به یکباره به آشپزخانه رفتم و به فاطیما گفتم لباست را در بیار، وقتی که پیرهنش را درآورد دو ضربه چاقو به سینه و یکی به گردنش زدم.



وی در ادامه اظهار کرد: به پسرم ( امیررضا ) گفتم دراز بکش، با همان چاقو، یکی به شکمش و یکی دیگر به گردنش زدم، گردنش را بریدم. بچه ها در همان چند دقیقه از دنیا رفتند.



قاتل که سابقه بیماری اعصاب دارد، گفت: نمی دانستم چه کار می کنم، دستم می لرزید، چند ضربه با همان چاقو به سینه خودم زدم، ولی نتوانستم خودکشی کنم، به خواهرم حکیمه زنگ زدم و موضوع را به او اطلاع دادم.



مدینه ادامه می دهد: خواهرم حکیمه خود را به صحنه می رساند، با هم به خانه پدرمان رفتیم و پلیس را از موضوع باخبرکردیم.



ساعت ۱۱ ظهر مأموران پلیس آگاهی گچساران به همراه بازپرس دادسرای عمومی در صحنه حاضر می شوند، قاتل دستگیر و تحویل دادسرای عمومی و انقلاب گچساران می شود.



بنا به این گزارش، قاتل هم اکنون در بازداشت موقت به سر می برد و قرار است تا بررسی نهایی پرونده به کانون اصلاح و تربیت بند زنان معرفی شود. پلیس در حال بررسی جزییات بیشتر پرونده است.

صبح زاگرس

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

خدا لعنتش کنه که این طفلان معصوم رو اینچنین قصابی کرده
عجب کاره وحشتناکی ،اما نباید از یاد برد که بعضی از افراد بخاطر مسائل روحی و روانی حال چه در عصبانیت وچه حالت عادی ،کارهایی انجام میدن که اون لحظه واقعا هوشیاری و کنترولی روی رفتار و عملکرد خودشان ندارند.امانمیشه از این عکسل عمل چشم پوشید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها