نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. آذر 1394 - 1:27
رابطه برقرار کردن و اشنا شدن با جنس مخالف برای پسران و دختران اصول و روشهایی دارد که باید انها را یاد گرفت.

به گزارش آفتاب جنوب،کریس ماناک جزو اندسته افرادی است که در این خصوص کلاسهای اموزشی برگزار مینماید و به افراد طرز برخورد با جنس مخالف را در قبال دریافت هزینه اموزش میدهد.

 

 

کلاسهای آموزش رابطه دختر و پسر + عکس

 

کریس ماناک فردی است که در ازای اموزش مردان در خصوص نحوه رابطه برقرار کردن با خانم ها از انها پول دریافت می نماید.مشتریان او از همه جورطبقاتی هستند از خلبان گرفته تا مدلرها و بازیگران سینما.

 

کریس در ازای یک دوره اموزشی از مشتریانش 1700 پوند می گیرد و جملات و کلمات کلیدی را به انها اموزش می دهد تا چگونه با یک خانم روبرو شوند و چه جور کلماتی را برای جلب نظر انها بر زبان رانند.

 

او در استرالیا دوره 5 هفته ای را جهت اموزش برگزار می نماید و به مردان اموزش می دهد که چگونه در مواجه شدن با یک دختر بر ترس خود غلبه نموده و با ارامش خاطر جملات خود را بر زبان بیاورند.

 

کریس که مشتریانش از طبقات مختلف می باشند دوره های اموزشی خود را “کارگاه جنون”می نامد که همه جور افرادی از دل شکسته های عاشق گرفته تا تازه شروع کننده ها همه می توانند در کلاسهای او ثبت نام نمایند.

 

کریس می گوید یکی از اصول بدست اوردن دل دختران این است که مردان با خودشان فکر نککند که چگونه باید دل دختری را بدست بیاورند این تفکر اشتباهی است.

 

بهترین روش این است که شما یادبگیرید چگونه به یک خانم نزدیک شوید.مثلا به او بگویید “ببخشید خانم!”شما با این جمله به او فرصت می دهید به شما نگاه کند.

 

شما نباید اسمان و ریسمان ببافید.با جمله ساده مثلا خیلی “کنجکاوم بدون اهل کجایی هستید؟”شروع نمایید.در کلاسهای اموزشی کریس افراد فرصت پیدا می نمایند روشهای اشنایی را با یکدیگر تمرین نمایند.

 

 

پارسناز

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها