نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. آذر 1394 - 10:07
همزمان با 28 صفر سالروز عروج ملکوتی ختم المرسلین،افضل مخلوقات، صاحب شریعت، آخرین پیام آور کلام روح بخش وحی و پایان راه نبوت حرم بی بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع) میعادگاه سوگ رسول سرمدی است.

 به گزارش آفتاب جنوب،بارگاه منور این بانوی بزرگوار اینک میزبان زائرانی است که همگام با دیگر مسلمانان جهان و ایران اسلامی، همنوا با فاطمه زهرا (س) و حیدر کرار علی مرتضی (ع) غرق در ماتم و عزا هستند.



دیگر بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه ها، بوستان ها و واحدهای مسکونی شهرستان گچساران مملو از مریدانی است که در سوگ مولای مهربانی ها با مرثیه سرایی عاشقان اهل بیت و عصمت و طهارت (ع) بر سرو سینه می زنند.



روزهای پایانی ماه سراسر اندوه و ماتم صفر با کوچ ابدی نبی اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و علی بن موسی رضا (ع) قلب مسلمانان جهان پس از قرن ها مملو از حزن و اندوه می شود.



اینک سوگ حافظ بی پناهان، امید محرومان ،عرش و فرش را ماتمکده اندوهی بی مانند کرده است.



ای رسول خدا (ص) تو که با انجام رسالت وحی و قدم نهادن در وادی مهربانی، انسان دوستی و خداجویی شب های تاریک از نادانی جهانیان را نورافشانی کردی، اکنون عالم چگونه این فراق جانسوزت را باور کند.



اینک قلب اندوهگین انسان های آزادی خواه و طالب عدالت عالم شکسته است، دیده ها در سوگ ختم المرسلین و سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) گریان است و دست ها برای ظهور ولی عصر صاحب الزمان (عج الله) به آسمان گشوده شده است.



رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: برنامه ریزی لازم برای برپایی هر چه مطلوب تر برنامه روزهای پایانی ماه صفر در حرم بی بی حکیمه (س) پیش بینی شده است.



فرزین بهمنی آزاد با اشاره به همزمانی هفته وقف و سالروز شهادت پیامبر اکرم (ص) گفت: برپایی ایستگاه های همه واقف باشیم، اعزام مبلغان دینی برای مداحی، سوگواری و اشاعه سیره نبی اکرم (ص) از برنامه های روزهای پایانی صفر در بقاع متبرکه بی بی حکیمه (س) و امامزاده جعفر (ع) است.

 

امام جمعه موقت گچساران گفت: نبی اکرم (ص) اسوه انسان کامل و شایسته ترین بنده مخلص خداست.

 

حجت الاسلام پرویز خواجه زاده افزود: حقیقت طلبی، یتیم نوازی و زندگی بر اساس معرفت و اخلاق نیکو مهمترین ویژگی های شخصیتی حضرت محمد مصطفی (ص) است.

 

وی با اشاره به اینکه کوتاهترین راه سعادت دنیوی و اخروی پیروی از شیوه زندگی نبی اکرم(ص) است تصریح کرد: جاذبه های شخصیتی رسول اکرم (ص) عامل اصلی گرایش بسیاری از پیروان ادیان دیگر به دین اسلام است..



وی کتاب آسمانی قرآن کریم را به عنوان مهمترین امانت رسول خدا در بین امت خواند و گفت: پیروی از این کتاب آسمانی را بهترین راهکار برای شاد کردن روح این اسوه مهربانی است.

 

انتهای پیام /س

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها