نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. آذر 1394 - 15:53
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران گفت:تبلیغات برخی کاندیداهای انتخابات در فضاهای دانشجویی آغاز شده و در این دانشگاه از فضای دانشگاه و خوابگاه‌ها برای فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداها استفاده می‌شوداین هم به بهانه حل مشکلات دانشجویان، به حمایت از کاندیدای خاصی از آنها امضاء می‌گیرند و آنها را به جلسات و متینگ‌های انتخاباتی دعوت می کنند.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالله نادری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که با حضور مسئولان استانی و محلی و جمعی از دانشجویان در این واحد دانشگاهی  برگزار شد، گفت: تا به امروز خیال و تفکر ما این بود که برخی مسئولان در کهگیلویه و بویراحمد موضعی اعتدال‌گرا دارند اما دریافتیم که با توجه به فشارها از جناح‌های خاص به راحتی  تغییر موضع می‌دهند و باید توجه داشت که هر سلیقه‌ای که مقابل بسیج بایستد باطل و غیر قابل پذیرش است.

 

وی به برگزاری مراسمی که به دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور تشکل‌های دانشجویی انجام گرفته بود اشاره کرد و افزود:این نشست در راستای محکومیت تفکر بسیجی طراحی شده بود و تعجب این است که 60 نفر از دیگر تشکل‌ها در برابر 17 نفر از بسیجان در این جلسه  موضع‌گیری و بسیج را محکوم کردند،درحالی  که مسئولان استانی در سخنرانی خود هیچ دفاعی از بسیج نکردند.

 

این دانشجوی گچسارانی با بیان اینکه برچسب افراطی زدن به بسیج تکمیل پروژه نفوذ است ومتهم کردن تفکر بسیجی خود نوعی جرم تلقی می شود ،تصریح کرد: سکوت مسئولان از جمله استاندار کهگیلویه و بویراحمد در قبال تخریب بسیج در مراسم روز گذشته واقعا چه مفهومی می تواند داشته باشد.

 

نادری اظهارکرد:مقام معظم رهبری بارها در بیاناتشان اعلام کردند که نیروهای ارزشی در دانشگاه‌ها را نکوبید و در اینجا مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد به جای برگزاری جلسات بی‌هدف و بدون خروجی که عده‌ای در آن به تخریب تفکر بسیجی و نیروهای ارزشی مبادرت می ورزندنگاهی هم به معضلات فرهنگی در دانشگاه ها بیندازند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران تصریح کرد:واقعا در دانشگاه‌های استان و خوابگاه‌های دانشجویی چه می‌گذرد همه مسائل سیاست نیست باید به فکر کارهای فرهنگی نیزبود.

 

نادری در ادامه  خطاب به معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،گفت: تبلیغات برخی کاندیداهای انتخابات در فضاهای دانشجویی آغاز شده و در این دانشگاه از فضای دانشگاه و خوابگاه‌ها برای فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداها استفاده می‌شوداین هم به بهانه حل مشکلات دانشجویان، به حمایت از کاندیدای خاصی از آنها امضاء می‌گیرند و آنها را به جلسات و متینگ‌های انتخاباتی دعوت می کنند.

 

وی افزود اساتید و هیئت علمی دانشگاه آزاد نیز با این افراد در متینگ‌های انتخاباتی کاندیداها شرکت می‌کنند که پرسش این است این امر چه توجیهی دارد ونظارت‌های اعلام شده از سوی استاندار و معاونان وی در مصاحبه‌های رسانه‌ای کجا است که مشاهده نمی‌شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران تصریح کرد: فرهنگ ناب اسلامی در دانشگاه‌ها در حال نابودی است و این در حالی است که اگر قرار باشد کاری فرهنگی انجام شود باید از فیلتر هزار معاونت عبور کند اما اگر قرار بر کار سیاسی باشد مشکلی برای افرادی که دارای  عناوینی از جمله نماینده مجلس یا دیگر عناوین هستند، وجودنخواهد داشت.

 

نادری درادامه در واکنش به حوادث اخیر دانشگاه یاسوج گفت: حضور برخی از افراد که دارای رزومه خارج از چارچوب نظام در دانشگاه بوده مورد نکوهش شدید برخی تشکلات دانشجویی قرار دارد.

 

وی باتاکید بر اینکه مسئولان استانداری ضاربان دانشجوی خواهر در دانشگاه آزاد یاسوج و حامیان این افراد را از صحنه دانشگاه و دانشجویی حذف کنند،تصریح کرد:چرا یک فرماندار و مشاور باید در حضور یک خانم با سابقه مشخص در محیط دانشگاهی دخالت کنند و برخورد استانداری در خصوص این دخالت و همکاری چگونه بوده است.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

احسنت ما افتخار میکنیم به بسیجیان مقتدر در گچساران
واقعا اینجا باید حق داد به نادری چون خیلی از حرفاش درسته

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها