نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. آذر 1394 - 22:34
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران گفت:تیم هندبال نفت و گاز گچساران پس از انصراف تیم های ثامن الحجج مشهد و سبزوار از مسابقات لیگ برتر یکی از گزینه های حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا است.

محمد حبیبی نژاد رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران عصر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، گفت: براساس اعلام فدراسیون هندبال کشور تیم نفت و گاز گچساران به عنوان تیم پنجم رقابت های لیگ برتر هندبال کشور در فصل گذشته پس از انصراف تیم های ثامن الحجج مشهد و سبزوار از مسابقات لیگ برتر یکی از گزینه های حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا است.

 

وی افزود: تیم های آلومینیوم فردوس، تیم سوم فصل گذشته لیگ برتر حضورش در مسابقات جام ملت های آسیا قطعی شده و بین تیم های سپاهان و نفت و گاز گچساران نیز یک تیم به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

 

حبیبی نژاد افزود: تیم هندبال نفت و گاز گچساران که به عنوان پدیده لیگ برتر هندبال معرفی شده، توانسته با ارائه بازیهای قابل قبول و تماشاگر پسند جای خود را در هندبال کشور تثبیت کند.

 

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در صورت انتخاب تیم هندبال آقایان نفت و گاز گچساران برای حضوردر جام باشگاه های آسیا بایستی حمایت های لازم از سوی شورای ورزش وزرات نفت و باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب در اعزام این تیم صورت پذیرد.

 

وی همچنین از دیدار تیم هندبال این باشگاه با هیئت هندبال تهران در روز پنج شنبه 12آذر راس ساعت 16 در سالن هندبال مجموعه ورزشی پدخندق گچساران خبرداد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها