نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. آبان 1394 - 18:21
فرمانده انتظامی فارس گفت: استان فارس در بحث قتل و تلفات جاده ای رتبه اول کشور را در اختیار دارد.
به گزارش آفتاب جنوب، سردار احمد علی گودرزی ظهر یکشنبه در نشست خبری آخرین فعالیت های انتظامی فارس تاکید کرد: متاسفانه استان فارس به دلیل مباحث جغرافیایی و اجتماعی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.



وی تصریح کرد: کاهش صبر مردم و اینکه به دلیل عشایری بودن استان و علاقه آنها به داشتن اسلحه و اینکه متاسفانه از برخی کشورهای همسایه اسلحه وارد استان می شود شاهد افزایش قتل هستیم.



فرمانده انتظامی فارس در خصوص وضعیت تلفات جاده ای استان نیز گفت: متاسفانه با توجه به اینکه شاهد کاهش تلفات جاده در استان هستیم به گونه ای که فرمانده پلیس راه شمال استان مورد تقدیر قرار گرفت باز هم استان فارس رتبه اول کشور را در تلفات جاده ای دارد.



آغاز طرح مقابله با بد حجابی در شیراز



سردار گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه طرح مقابله با بد حجابی در شیراز اجرا می شود، گفت: بنا به درخواست مومنین و علمای استان فارس طرح مقابله با بد حجابی در شیراز به شدت اجرایی خواهد شد.



وی تاکید کرد: بر این اساس با مراسمات مختلط، تردد بیش از حد خودروهای مزاحم، پوشش های نامتعارف، سگ گردانی، استفاده از مانکنهای نا متعارف در دستورکار قرار دارد.



فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: به شدت با بدحجابی برخورد می شود و در این راستا هیچگونه کم کاری و مماشاتی نخواهیم کرد.



سردار گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشف و انهدام باند تجاوز به عنف در شیراز گفت: با استفاده از روش های پلیسی و اطلاعاتی گروهی که اقدام به دزدی از زنان می کردند شناسایی و دستگیر شدند.



وی ادامه داد: باند سرقت خودرو نیز در استان فارس متلاشی شد.



فرمانده انتظامی فارس در خصوص وضعیت استان فارس طی مهر ماه سال جاری افزود: طی مهر ماه یک تن و ۶۳۳ کیلو انواع مواد مخدر کشف شد و کل سرقت در مهرماه سال جاری نیز ۲۴ درصد کاهش داشته است.



وی تصریح کرد: تجاوز به عنف شش درصد کاهش، قتل ۱۷ درصد افزایش، ۱۳ نفر از ارازل و اوباش دستگیر شدند و چهارمیلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان جریمه در استان صادر شده است.
 
منبع: مهر

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها