نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. آبان 1394 - 18:00
هافبک فرانسوی پیشین تیم فوتبال رئال‌مادرید اعلام کرد که یکی از بستگان نزدیکش را در حملات تروریستی جمعه شب پاریس از دست داده است.
به گزارش آفتاب جنوب،لاسانا دیارا از طریق صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که یکی از خویشاوندان خود را در حملات تروریستی جمعه شب پاریس که نزدیک به 130 کشته و 100 مجروح داشت، از دست داده است.



او در پیامی در این خصوص نوشت: دخترعمویم در میان قربانیان حادثه تیراندازی پاریس بوده و معصومانه جانش را از دست داده است. او برای من مانند یک خواهر بود، کسی که در تمام زندگی‌ام از من حمایت می‌کرد. در بحبوحه این حادثه تروریستی، من فکر می‌کنم که مهم این است که تمام مسئولان کشور، اقدامی جدی علیه عاملان این حادثه انجام دهند.



دیارا ادامه داد: باید اتحاد خود را بدون توجه به تفاوت رنگ، نژاد و مذهب، برای مبارزه با رعب‌افکنی حفظ کنیم. ما در کنار هم، با عشق، احترام و آرامش دفاع می‌کنیم.



لاسانا دیارا 30 ساله که اکنون برای مارسی فرانسه توپ می‌زند، سابقه بازی در تیم‌هایی مانند چلسی، آرسنال، آنژی ماخاچ‌کالا و لکوموتیو مسکو را دارد و در فاصله سال‌های 2009 تا 2012 نیز برای رئال‌مادرید توپ زد.
 
منبع: تسنیم

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها