نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آبان 1394 - 17:20
مدیرعامل نفت و گازگچساران
مديرعامل شركت نفت و گاز گچساران :
محورگچساران- بي بي حكيمه(س) بهسازی می شود
مديرعامل شركت نفت و گاز گچساران گفت: با اعتبار 440 ميليارد ريال محورگچساران - باباكلان-بي بي حكيمه(س) در حوزه عملياتي شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بهسازي مي شود .

امين محمدي مديرعامل شركت نفت و گاز گچساران عصر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با بیان این خبر گفت:با پیگیری هایی که طی 20 سال گذشته صورت گرفته محور مذكور با اعتبار 440 ميليارد ريال بهسازي مي شود .

 

وی افزود: از سوي مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز جنوب ، پروژه  بهسازی محورهای مواصلاتی موجود در دستور كار قرار گرفته و تصميم گيري در مورد نحوه اجراي آن با هماهنگي استاندار و مديركل راه و شهرسازي كهگيلويه وبوير احمد اتخاذ شده است  .

 

محمدي گفت: كار طراحي و برآورد هزينه مسيرهاي عملياتي مذبور با هماهنگی مسئولین وزارت راه و مدیران کل راه و شهرسازي  استان های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز انجام شده و به قيد فوريت ، به مديريت نظارت بر طرحهاي عمراني مناطق نفتخيز جنوب به عنوان نماينده وزارت نفت ابلاغ شده است .

 

مديرعامل شركت نفت و گاز گچساران اظهار کرد : اعتبار مصوب اين پروژه همزمان و متناسب با پرداختهاي وزارت راه و شهر سازي طي 4 سال متوالي و به نسبت مساوي براي هر سال ، از طريق وزارت نفت تامين مي شود .

 

وي گفت : اولويت اول اجرايي اين پروژه در سال جاري  محور باباكلان به بي بي حكيمه به طول تقريبي 85 كيلومتر خواهد بود .

 

محمدي جاده های مواصلاتی در حوزه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران را به عنوان محورهای اختصاصی شرکت نفت معرفي كرد و افزود: اين جاده ها دسترسي به تاسيسات نفت و گاز در سطح چهار استان كهگيلويه و بويراحمد ، خوزستان، بوشهر و فارس را ممكن مي سازد و در عين حال به دلیل عدم وجود مسیر جایگزین در این مناطق ، از ديرباز تاكنون از سوي عموم  نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

وي تصريح كرد : استاندارد نبودن جاده اصلي  ، ترافيك سنگين ، وجود خطوط لوله در كناره هاي جاده، عرض بسیار کم جاده و پیچ های خطرناک و دره های عمیق موجب شده است كه متاسفانه هر سال شاهد آمار بالایی از تصادفات به ویژه در ایام تعطیلات نوروز باشيم .

 

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های بزرگ بهره‌بردار نفت و گاز  مناطق نفتخیز جنوب مي باشد كه در گستره چهار استان كهگيلويه و بويراحمد ، خوزستان ، فارس و بوشهر فعاليت عملياتي داردو قرار گرفتن تلمبه‌خانه عظيم نفت گوره و چند راهه بزرگ نفت خام صادراتي ايران در نزديكي بندر گناوه ، اين شركت را به يكي از قطب هاي مهم توليد و صدور نفت خام تبديل كرده است .

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

همه میدونن این جاده استاندارد نیست،مردم هم به خاطر این جاده نمیتونن سالانه چند بار به حرم مطهر رفت و آمد کنن،انشاالله هرچه سریعتر درست بشه تا شاهد حضور بیشتر مردم به سمت حرم مطهر باشیم

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها