نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. آبان 1394 - 17:47
سردار حسین دقیقی
سردار حسین دقیقی در جمع مردم گچساران:
اگر می خواستیم با آمریکا کنار بیایم که انقلاب نمی کردیم
مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت:نفوذ از طریق برخی انسان های غربزده و بریده ای که درفکر امتیاز گیری از آمریکاهستندبی اثر است و باید بدانند که اگر می خواستیم با آمریکا کنار بیایم که انقلاب نمی کردیم.

به گزارش آفتاب جنوب،سردار سرتیپ پاسدارحسین دقیقی از فرماندهان دوران دفاع مقدس عصر امروز در مراسم سومین روز درگذشت سرهنگ پاسدار "جهان پناه سیناء "در گچساران گفت:گچساران یادآور شهیدان و رزمندگان عزیزی است  که در دوران انقلاب و در دوران دفاع مقدس جانفشانی های فراوانی کردند.

 

وی افزود: رزمندگانی که هر یک ستارگانی در آسمان دفاع از این سرزمین بودند؛ شهدای بزرگی چون عیسی پناهی ،حسین مرادی، رحمان درویشی، خدامراد مرادی ؛و همراه با جریان ارزشمندی  که خود شاهد بودم و حضور داشتم وبا این رزمندگان و دلاوران در دوران دفاع مقدس با هم و در کنار هم بودیم و امروز شهادت خواهم دادکه این رزمندگان با تمام وجودشان برای دفاع از ارزش های انقلاب و امام راحل از جانشان مایه گذاشتند.

 

مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح اظهارکرد:استان شهید پرور کهگیلویه و بویراحمدمطیع انقلاب ، اسلام و رهبری است و امروز این مردم هم سر در قدوم ولایت دارند و راه شهداء را طی می کنند.

 

دقیقی با اشاره به راهبرد و استراتژی استکبار جهانی در منطقه ،گفت:باید به این نکته توجه داشت که آیا استکبار جهانی راهبرد و روش خود را عوض کرده و از کوتاه آمده فشارهاو رفتارهای تجاوز گرانه اش کوتاه آمده است؟ و یا اینکه قرار است در استراتژی خود نسبت به ملت ایران تغییری اصولی ایجاد کند.

 

ایران قبل از انقلاب جزیره ثبات و آرامش آمریکا در منطقه بود

 

وی افزود:آمریکایی ها ورئیس جمهور آمریکا  ایران را عامل بی ثباتی در منطقه معرفی می کنند،و باید پرسید که آیا ما عامل بی ثباتی در منطقه هستیم و یا اسرائیل و یا خود آمریکایی ها؟ ؛پس چگونه است که ایران قبل از انقلاب جزیره ثبات و آرامش  آمریکا در منطقه بوده حال بعد از انقلاب عامل بی ثباتی در منطقه شناخته می شود؟.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس بابیان اینکه قبل از انقلاب، دولت های آمریکایی، ایران را به عنوان جزیره ثبات و لنگر امنیت در منطقه خطاب می کردند،تصریح کرد:قبل از انقلاب ایران نقش ژاندارمی خلیج فارس را برای آمریکا بازی می کرد و هر کجای این منطقه اگر انقلابی در حال وقوع بود نیروهای ارتش می رفتند و آنجا را برای آمریکایی ها امن می کردند.

 

آل سعود بدنبال اجرای خواسته های نامشروع رژیم صهیونیستی در منطقه است

 

دقیقی اظهارکرد: نخست وزیر منحوس رژیم صهیونیستی در تحلیلی گفته بودکه  ایران در 4 منطقه بیروت ،دمشق، بغداد ودر صنعا استقرار پیدا کرده است؛ این درحالی است که عربستان خواسته های نامشروع رژیم صهیونیستی را اجرا می کند و آل سعود از بین بردن راه نفوذ ایران را بهانه جنگ یمن می کندکه باید به آنها فهماندکه  نفود ایران نیست بلکه این نفوذانقلاب اسلامی است .

 

مردم منطقه بدنبال خارج شدن از زیر یوغ استکبار هستند

 

وی با بیان اینکه استکبار جهانی باید بدانند این خود مردم منطقه هستند که می خواهند از زیر یوغ استکبار خارج شوند،افزود: یمن یک کشور نفت خیز است و عربستان اجازه استخراج نفت را به آنها نمی دهدو چندین استان یمن را به خاکش ضمیمه کرده و این در حالی است که مردم یمن می خواهند روی پای خودشان بایستند.

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه الگوی انقلاب اسلام با خون جوانانش به دنیا عرضه شد،تصریح کرد:انقلاب اسلامی الگویی به جهان نشان داد که یک کشور می تواند روی پای خودش بایستند و مزدور آمریکا نباشد.

 

دقیقی گفت: ایران دارای مردمی صلح جو و مسالمت جو هستند؛ مردمی که آزاد هستند وباج به کسی نمی دهند و هجوم و تهاجمی هم به هیچ کشور و یا منطقه ای هم ندارند.

 

برای مبارزه با تروریسم سرمایه گذاری می کنیم

 

 وی تصریح کرد:در همین حادثه حج امسال مقام معظم رهبری به عربستان کنایه ای زدند که در دوران جنگ تحمیلی برخی از کشورهای منطقه از صدام حمایت کردند و در واقع این آل سعود بود که پشتیبانی مالی صدام را برعهده داشت و آن جنگ هشت ساله را بر ملت  ایران  و حتی به نوعی بر خود عراق تحمیل کرد.

 

مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی با ایجاد جنگ داخلی میان کشورها توسط حکام مرتجع منطقه به برخی از اهداف خود در منطقه  دست یافته است ،افزود:اگر جنگ داخلی ثبات لحاظ می شود، ما ضداین جنگ هستیم و اگر کشتار وحشیانه توسط داعشی ها و تروریست ها ثبات شمرده می شود ما ضدش هستیم وما برای مبارزه با تروریست سرمایه گذاری می کنیم.

 

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه سربازان انقلاب اسلامی برای شهادت طلبی و در مسیر مبارزه با تروریست و  ایجاد آرامش در منطقه تلاش می کنند،گفت:شهدایی که ما این روزها در عراق و سوریه تقدیم انقلاب می کنیم برای مبارزه با تروریسم است ،همان تروریسمی سرکش و لجام گسیخته که آمریکا در این منطقه راه انداخته است .

 

دقیقی با بیان اینکه استراتژی اولیه آمریکایی در قبال انقلاب اسلامی براندازی انقلاب بود،تصریح کرد:آمریکایی ها از طریق کودتاهای اوایل انقلاب ، جنگ داخلی توسط مجاهدین خلق ،منافقین و گروهک ها و از طریق جنگ تحمیلی سعی به براندازی جمهوری اسلامی کردکه با لطف خداوند و پشتیبانی ملت شکست خورده است و در تمامی صحنه ها علی رغم اینک آمریکایی ها هزینه های زیادی را خرج کردند،ملت بیدارما همیشه در تمام صحنه ها توی دهن آمریکا زده است.

 

داعش برای مهار بیداری اسلامی در منطقه ایجاد شد

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد:آمریکا بعد از یک دوره 37ساله  متوجه شد که انقلاب اسلامی را با عملیات نظامی نمی توان از پای درآوردو اینجا تاکتیک را عوض می کند و تاکتیک نفوذ را در پیش می گیرد ،نفوذی که  از درون حرکت می کند و سعی می کند در داخل ملت نفوذ کند و تغییر ایجاد کند .

 

وی با بیان اینکه آمریکایی ها گروه تروریستس داعش را ایجاد کرد تا بیداری اسلامی را در منطقه مهار کند.،اظهارکرد:الان تمام هم و غم کشورهای اسلامی  صرف ایجاد امنیت می شود و همه تلاش کشورهای اسلامی خرج امنیت می شود و نفت این کشورها را خیلی راحت به تاراج می برند.

 

دقیقی با اشاره به اینکه قیمت نفت در حال حاضر باید بشکه ای 400دلار بود،افزود: درسال 1354 قیمت نفت 36 دلار بود و امروز هنوز بهای نفت نزدیک به 40 دلار است ،درحالی که غرب آنچه که داشته است هزار برابر گران کرده است.

 

آمریکا تنها بدنبال جریان سالم و بی دردسر نفت در منطقه است

 

مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح  تصریح کرد:آمریکا تنها چیزی که از این منطقه می خواد نه اسلام اهل تسنن است و نه اسلام اهل تشیع، برای آنها فقط یک چیز در منطقه مهم است و آن نفت ارزان و جریان سالم و بی دردسر نفت است.

 

وی اظهارکرد:در حقیقت امروز آمریکایی ها  استراتژی خود را در برابر ایران عوض نکرده اند بلکه شیوه کارشان رو تغییر داده اند.

 

دقیق با بیان اینکه  اگر حکام سعودی می توانستند همانند مدل های قبلی فقط با پول دادن حاکمیت خود را حفظ کنند، وارد جنگ نمی شدند؛گفت:حکام سعودی امروز دیگر قادر نیستند با روشهای قبلی و فقط با پشتوانه مالی حرکت های تروریستی را بر عهد بگیرند.

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه حرکت عربستان در یمن حرکتی ضد اسلامی است،گفت: پرده تزویر از روی حکام آل سعود کنار رفت  و یمن که روزی حیات خلوت عربستان بود برای همیشه ضد عربستان شد و مردم منطقه دیگر حکومت عربستان را به عنوان یک حکومت دینی نمی شناسند.

 

دقیقی یادآور شد:شیوه ای که عربستان و آمریکا در کشورما می خواهد داشته باشد ،نفود است آن هم از طریق فرهنگ و فضای مجازی که باید این فضاها را در دست گرفت و تبدیل به یک فرصت کردو در همین راستا مقام معظم رهبری شورای عالی فضای مجازی را با جدیت و قوت راه‌اندازی کردند.

 

اعضای 5+1در برابر استدلال ها،توانایی  واستقامت تیم دیپلماسی ایران کم آوردند

 

وی تصریح کرد:نوعی نفوذ از طریق برخی انسان های غربزده و بریده ای که درفکر امتیاز گیری از آمریکاهستندو باید بدانند که اگر می خواستیم با آمریکا کنار بیایم که انقلاب نمی کردیم.

 

دقیقی اظهارکرد: نظام اسلامی از نظر نظامی در برابر تمام دنیا ایستاد و امروز هم ازنظر سیاسی ایران در برابر کشورهای مذاکره کننده 5+1 با اقتدار حرف های خودش را زدو غربی ها در برابر استدلال ها ،توانایی و استقامت تیم دیپلماسی ایران کم آوردند و امروز عده ای سعی بر ایجاد تفرقه میان ملت نکنندو باید توجه کرد که ملت ما تا زمانی که پشتیبان ولایت هستند هیچ آسیبی به این مملکت نخواهد رسید.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها