نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. آبان 1394 - 9:56
دوچرخه هایی با راکبان دختر و پسر که در اختلاطی زننده و دور همی روی خط تند منکرات آن هم در رقابتی استانی با عنوان بزرگترین تور دوچرخه‌سواری پاییزه استان اصفهان رکاب می زنند و دست به کمر و آسوده خاطر به ریش آنانی که باید بخندند می خندند!

به گزارش آفتاب جنوب، این روزها که همه چیز منکر و معروف شده و تنها مسئله ای که از دید برخی مسوولان منکر نیست و کمرنگ تر است بی حجابی است برخی با دامن زدن به این منکر در لوای ورزش و مسابقه و رکاب زدن بار دیگر قبح شکنی کردند.

قبح شکنی زننده و مختلط آن هم در ماه عزای امام حسین علیه السلام که شیعه در سوگ و ماتم حسینی است و عزادار آل الله است.

بی حجابی، بدپوششی و اختلاط جوان و نوجوان که به واقع اثرات زیانبارش بر کسی پوشیده نیست و می توان گفت عامل بسیاری از فسادها و معضلات دیگر اجتماعی است و ورزش هم تنها بهانه ای برای همان دور همی های مختلط بیشتر نیست.

هر چند عده ای به ظاهر با تفکر معتدل و اسلام ترکیه ای آن را تسامح و تساهل می نامند و سخت گیری دراین مسائل را بر نمی تابند و از فردا با هزار و یک نقد بیجا دم از تندروی و دلواپسی می زنند.

ولی حواسشان نیست بوی تند و زننده تندروی و بی غیرتی خودشان از باب اختلاط و پوشش نامناسب تا کجا رسیده است.

اما این بار عکس ها با شما حرف هایی دارند که شرح و تفسیر و تطویل کلام را نیازی نیست. بویژه در شهر و دیاری که به وادی خوبان و عالمان وارسته شهرت دارد و مردمانش زیر خیمه حسینی سینه می زنند و روزگار می گذرانند.

همان روزگاری که انگار نفوذ کثیف غربزندگی که بویی از امر به معروف و نهی از منکر حسینی و عاشورایی نبرده تا بیخ گوش مناطق و شهرستان های مذهبیمان هم آمده و خواب غفلت برخی مسوولان به خواب رفته به محاق ارزش ها انجامیده است.

دوچرخه هایی با راکبان دختر و پسر که در اختلاطی زننده و دور همی روی خط تند منکرات آن هم در رقابتی استانی با عنوان بزرگترین تور دوچرخه‌سواری پاییزه استان اصفهان رکاب می زنند و دست به کمر و آسوده خاطر به ریش آنانی که باید بخندند می خندند.

 

  • تور دوچرخه‌سواری
  •  
  •  
  • تور دوچرخه‌سواری
  •  
  •  
  • تور دوچرخه‌سواری

صاحب نیوز

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها