نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. آبان 1394 - 17:39
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: انتخاباتی بایددر مجلس آینده شکل بگیرد که اهداف نظام را دنبال کند و عاری از تند روی ،چه ازنوع افراطی اصلاح طلبی و چه از نوع افراطی اصول گرایی باشدو آنچه کشور را باید رو به جلو ببرد عقلانیت و اعتدال است.

به گزارش آفتاب جنوب،محمود واعظی ظهر امروز در جلسه شورای اداری گچساران که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در سالن آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد، با بیان اینکه دولت متعلق به مردم بوده و هیچ هدفی جز خدمت به مردم ندارد،گفت:همه اعضای دولت افتخار این را دارند که خدمتگزار مردم باشنداگرچه دردولت مشکلاتی وجود دارد ولی تمام مسئولین دولت تدبیرو امید تلاش خود را برای خدمت کردن به مردم و برطرف کردن مشکلات جامعه بکار خواهند گرفت.

 

وی بابیان اینکه راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب گره‌گشای مشکلات کشور است،تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با استفاده از رهنمودهای گره‌گشای مقام معظم رهبری سعی در حل مشکلات دارد و رئیس جمهور خود را متعلق به مردم می‌داند و رابطه نزدیکی با رهبری دارندو انتظارش این است که دولت در راستای منویات رهبری اداره شود و مشکلات جامعه را حل نماید.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهارکرد:اولین اقدام دولت تدبیر و امید این بود که بعد از روی کار آمدن اختلافت بین سه قوه را به یک تعامل تبدیل نماید و دولت در دو سال گذشته تلاش کرد تا از دو قطبی شدن  فضای جامعه جلوگیری نماید.

 

واعظی تصریح کرد:مهمترین پیام انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 این بود که دولت برای توسعه کشور گام بردارد و تلاش بر این باشد تا مشکلات مردم مرتفع گردد ودولت تدبیرو امید تلاش می‌کند مشکلاتی که از گذشته باقی‌ مانده را حل کند و رفع اختلاف میان قوه مجریه، قضائیه و دیگر نهادها نخستین اقدام این دولت در راستای ایجاد وحدت و انسجام در بین آنها بوده است.

 

وی با بیان اینکه دولت با هدایت و راهنمایی های مقام معظم رهبری و تلاش تیم دیپلماسی ایران و حمایت همه جانبه مردم در مذاکرات 5+1 برآنچه که حقوق این ملت بود تاکید نمود،افزود: تا دوماه آینده و براساس شروط 9گانه رهبری در اجرای برجام کلیه تحریم های اقتصادی ،نفتی و بانکی برداشته خواهد شدو سال آینده شاهد یک رونق خوبی در اقتصاد کشور خواهیم بود.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه امروزنگاه جوامع غرب به دولت و نظام ما در عرصه بین الملل تغییر کرده است،تصریح کرد: دیگر بحث شیعه ستیزی و اسلام ستیزی در برابر ایران مطرح نیست و امروز اگر کشورهای دیگر مشکلاتی دارند بدون حضور جمهوری اسلامی حل نخواهد شد .

 

وی با اشاره به انتخابات آینده گفت:انتخاباتی بایددر مجلس آینده شکل بگیرد که اهداف نظام را دنبال کند و عاری از تند روی ،چه ازنوع افراطی اصلاح طلبی و چه از نوع افراطی اصول گرایی باشدو آنچه کشور را باید رو به جلو ببرد عقلانیت و اعتدال است.

 

واعظی اظهارکرد: درانتخابات آینده مجلس مردم به نمایندگانی رای دهند که دلسوز ،عاقل و مشی تند نداشته باشند تا به کمک دولت بیایند و ملت را یاری کنند.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مشکلات زیرساخت‌های ارتباطات در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تفکر ما این است که به 31 استان کشورنباید نگاه مساوی داشته باشیم و استان هایی که یه کم عقب مانده اند و دارای مشکلات بیشتری هستند ،توجه بیشتری شود.

 

واعظی با بیان اینکه در کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه مشکلاتی وجود دارد که نیازمند توجه بیشتر است،افزود:تلاش می‌کنیم تا به مشکلات زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق محروم در کشور توجه بیشتری شود.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه پیگیری و برطرف شدن مشکلات ارتباطی در زمینه اینترنت و آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاهای گچساران و باشت در دستور کار قرار گرفته است،تصریح کرد:18 روستا در گچساران و باشت به شبکه اینترنت متصل شده و تلاش خواهیم کرد تا 7 ماه آینده 78 روستای دیگر را از این شهرستان ها را به شبکه  اینترنت متصل کنیم و سعی ما براین است که این کار قبل از پایان سال انجام شود.

 

وی افزود: 14 میلیارد تومان اعتبار برای زیرساخت‌های ارتباطی در گچساران و باشت اختصاص یافته که قرار است 20 میلیارد تومان اعتبار دیگر به این شهرستان ها اختصاص یابدو حدود111 کیلومتر فیبر نوری در مسیر گچساران تا نورآباد را برنامه ریزی کرده ایم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها