نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. آبان 1394 - 14:44
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:اگر هر شبکه ای بخواهد کانون خانواده ها را هدف قرار دهد به طوری که بد آموزی به همراه داشته باشند و دارای صفحات مستهجن و غیر اخلاقی باشند به طور قطع توسط مقامات و مراکز ذیربطی برای فیلترینگ تصمیم گیری خواهد شد.

 محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر امروزدر گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ،درخصوص فیلترینگ برخی شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام در کشور، گفت: موضعی که دولت و وزارتخانه دارند و بنده به عنوان مسئول این بخش بارها و بارها اعلام کرده ام دولت با فعالیت شبکه های اجتماعی موافق است.

 

 وی افزود:شبکه های اجتماعی ابزاری است که مردم در حال استفاده از آنها هستند تا زمانی که این شبکه ها سالم باشند و صفحات غیر مجاز ، غیر اخلاقی و مستهجن خود را بسته نگاه دارند دولت هیچ مشکلی با آنها نخواهد داشت.

 

واعظی تصریح کرد: اگر هر شبکه ای بخواهد کانون خانواده ها را هدف قرار دهد به طوری که بد آموزی به همراه داشته باشند و دارای صفحات مستهجن و غیر اخلاقی باشند به طور قطع توسط مقامات و مراکز ذیربطی برای فیلترینگ تصمیم گیری خواهد شد.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  اظهارکرد:ما هم یکی از اعضای این شورا تصمیم گری فیلترینگ هستیم وتا زمانی که این شبکه ها سالم باشند ادامه فعالیت آنها مشکلی نخواهد بود.

 

واعظی درادامه در خصوص جلوگیری از شنود مکالمات شهروندان ایرانی توسط سرویس های جاسوسی آمریکا و غرب گفت:آنچه که مردم ایران با هم صحبت می کنند ما وظیفه دولت و  وزارت خانه است که حریم خصوص  مردم را حفظ نماییم .

 

وی تصریح کرد:حفاظت و صیانت از مکالمات جز حقوق شهروندی و جز سیاست های دولت تدبیر و امید است که در این خصوص عملا با محافظت هایی که انجام داده ایم و سیستمی که بکار گرفته ایم ؛ از همه امکانات استفاده خواهیم کرد که نه تنها آمریکا بلکه هیچ کشور خارجی نتواند مکالمات داخل ایران را شنود نماید.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها