نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. آبان 1394 - 22:38
علت مرگ پزشک متخصص پوست و مو که جسدش اوایل آبان ماه ۹۴ در ارتفاعات شمال تهران توسط پلیس کوهستان کشف شد مشخص شد. در حالیکه گمانه زنی های اولیه، فرضیه وقوع جنایت را پررنگ می کرد تحقیقات کارآگاهان پلیس حکایت از این دارد که این پزشک سرشناس، خودکشی کرده است.

به گزارش آفتاب جنوب، خبرآنلاین، دکتر امیر نجفیان پزشک متخصص پوست و مو و لیزر بود که در بیمارستانهای مداین، کسری و مروستی مشغول به کار بود. بنا به گفته های خانواده این دکتر 48 ساله، وی صبح روز شنبه 25 مهر از خانه اش در منطقه پاسداران خارج شده اما هرگز به محل کار و یا خانه اش مراجعتی نداشت. 

 

در حالی که جست و جوهای ماموران پلیس برای یافتن ردی از این پزشک تهرانی با گذشت شش روز بی نتیجه مانده بود ماموران پلیس کوهستان در منطقه دار آباد جسد مرد میانسالی را یافتند و ماجرا را به پلیس اطلاع دادند. در پی کشف این جسد، مراتب به قاضی سجاد منافی آذر، بازپرس ویژه کشیک قتل گزارش داده شد. با اعلام این خبر و به دستور وی تیمی از عوامل حفظ صحنه جرم و پزشکی قانونی وارد صحنه کشف جسد شدند. 

 

بررسی های اولیه حکایت از این داشت که جسد متعلق به مردی میانسال است که مدتهاست از مرگ وی گذشته و جسد به شدت دچار فساد نعشی شده است.هم چنین آثار ضرباتی بر بدن متوفی نیز دیده می شد به این ترتیب، جسد به دستور قاضی منافی آذر برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی فرستاده شد و تحقیقات در خصوص علت مرگ این مرد آغاز شد. 

 

با احتمال اينكه جسد كشف شده متعلق به پزشک تهرانی باشد از خانواده او خواسته شد تا برای شناسایی جسد به سردخانه پزشکی قانونی بروند و به این ترتیب مشخص شد جسد مجهول الهویه متعلق به دکتر امیر نجفیان است. 

 

در پی تحقیقات پلیسی و هم چنین با اعلام نظریه پزشکی قانونی مبنی بر علت فوت این پزشک،مشخص شد که وی به دلایل نامعلومی دست به خودکشی زده و خود را از ارتفاع به پایین پرتاب کرده است. هنوز علت دقیق و انگیزه خودکشی مشخص نیست و تحقیقات در این رابطه به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ویزه امور جنایی تهران ادامه دارد.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها