نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. آبان 1394 - 19:45
مهاجم هندوراسی پرسپولیس گفت: این گل تقدیم به کاپیتان فقید تیم و هوادارانی که صدای فریاد شادی آنها بعد از گل تا ابد در گوش من خواهد ماند.

به گزارش آفتاب جنوب،جری بنگستون در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کرد، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خوشحالم که توانستم در این بازی حساس برای تیمم گلزنی کنم.



وی ادامه داد: بازی مهمی بود و جلوی چشمان تماشاگران پرشور انجام شد. خیلی خوشحالم که توانستم با گلزنی‌ام هوادارن پرسپولیس را خوشحال کنم.



جری بنسون در گفت‌و‌گو در خصوص گلزنی‌اش در دربی 81 عنوان کرد: برای اینکه ضربه رضاییان به گل تبدیل شود خودم را در مسیر توپ قرار دادم اما ضربه توسط دروازه‌بان حریف برگشت داده شد و خوشحالم که در برگشت این توپ بار دیگر به من برخورد کرد و وارد دروازه استقلال شد.

وی افزود: در نیمه اول بهتر از حریف بازی کردیم اما در نیمه دوم روی یک غافلگیری دروازه‌مان باز شد. در ادامه بازیکنان تیم با تمام وجودشان برای گلزنی جنگیدند و خداراشکر که مزد تلاش‌مان را در ثانیه‌های آخر بازی گرفتیم.

مهاجم هندوراسی پرسپولیس با ابراز خوشحالی از گلزنی‌اش در این دربی 81 اظهار داشت: این گل را به هادی نوروزی و هوادارانی تقدیم می‌کنم که صدای فریاد‌های‌شان بعد از گل شدن توپ تا ابد در گوش من خواهد ماند.

 
منبع: تسنیم

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها