نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. آبان 1394 - 20:03
نفت و گاز گچساران
هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛
نفت و گاز گچساران مقابل شهدای جویبارشکست خورد
در چارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مغلوب میزبان خود شهدای جویبار شد.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر امروز در ورزشگاه شهدای جویبار تیم فوتبال این شهر با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را شکست داد.

 

این دیدار که در شرایط سخت و بارانی در زمین باتلاقی جویبار برگزار شد، تیم فوتبال نفت با همه تلاشی که کرد نتوانست گل خورده را جبران کند.

 

شرایط نا مطلوب زمین چمن ورزشگاه جویبار باعث شد که بازیکنان تیم فوتبال نفت نتوانند شایستگی های خود را به تیم حریف نشان دهند. همچنین در این بازی بارها دروازه تیم شهدای جویبار توسط بازیکنان نفت تهدید شد اما گلی در بر نداشت.

 

همچنین در دقیقه دوازده بازی ضربه کرنر محسن یکه روستا از خط دروازه تیم فوتبال شهدای جویبار عبور کرد که از نظر داور بازی گل تایید نشد.

 

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در بازی بعدی خود در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته دوم کشور روز سه شنبه 12 آبان 94 در ورزشگاه شهدای نفت گچساران میزبان تیم هف سمنان است.

 

تیم نفت و گاز گچساران در حال حاضر با کسب 5 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها