نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. مهر 1394 - 14:41
فرماندار گچساران گفت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات، استفاده سیاسی و ابزاری از مراسمات عزاداری از سوی هیئت‌های مذهبی در گچساران ممنوع است .

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در گردهمایی پرچمداران فرهنگ حسینی که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد،ماه محرم را بهترین فرصت برای نزدیک کردن هر چه بیشتر جوانان با ارزش‌ها و فرهنگ اهل بیت علیه السلام برشمردو گفت:هیئت‌های مذهبی این شهرستان باید در ایام محرم به تبیین و ترویج ارزش‌ها و فرهنگ اهل بیت(ع) و ترویج فرهنگ عاشورایی بپردازند.

 

وی بر ساماندهی هیئت‌های مذهبی در گچساران تأکید کرد و افزود: مسئولان هیئت‌های مذهبی جهت اخذ مجوز و ساماندهی به اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان مراجعه کنند و هرهیأتی که مجوز نداشته باشد، اجازه فعالیت در ایام محرم را نخواهد داشت.

 

فرماندار گچساران گفت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات، استفاده سیاسی و ابزاری از مراسمات عزاداری از سوی هیئت‌های مذهبی در گچساران ممنوع است.

 

رحیمی افزود: هیئت‌های مذهبی برای سخنرانان باید با فرمانداری هماهنگی کنند، زیرا یک سری از سخنرانان و شخصیت‌ها برای سخنرانی سیاسی هستند.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها