نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. مهر 1394 - 9:28
نفت و گاز گچساران
در هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال رقم خورد؛
تساوی نفت و گاز گچساران برابر کارا شیراز
در چارچوب رقابت های هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشورنفت و گاز گچساران و کارا شیراز به تساوی رضایت دادند.

به گزارش آفتاب جنوب،تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در نخستین دیدار لیگ دسته دوم فوتبال کشوربا ارائه یک بازی قابل قبول با تساوی بدون گل میزبان خود کارا شیراز را متوقف کرد.

 

برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این دیدار نبی اسدی، قائم اسلامی خواه، بهزاد داودی، مجتبی فرهادی، سجاد فخرپور (تعویض رضا قیالی)، کامران موسی زاده، حسام مقصودی، علی کرمی، اشکان بخشی، امیر ملک نیا (تعویض سجاد فخر پور) ،عماد نیک کار خطبه سرا و محسن یکه روستا(علی رعیت) به میدان رفتند.

 

در نیمه اول این بازی نفت و گاز گچساران با ارائه یک بازی منطقی و تا حدودی دفاعی نبض بازی را در دست گرفت و تحت فشار حملات تیم کارا درخشش خوبی از خود نشان داد.

 

در این بازی مجتبی فرهادی دروازه بان تیم نفت و گاز گچساران در چندین موقعیت ناجی دروازه این تیم شد و می توان وی را بهترین بازیکن این دیدار معرفی کرد.

 

همچنین در این بازی یوسف نادریان سرمربی تیم نفت و گاز گچساران دقایقی پیش از شروع بازی با اعلام کمیته اجرایی مسابقات مبنی بر داشتن یک جلسه محرومیت از همراهی تیم در فصل گذشته نتوانست روی نیمکت این تیم بنشیند.

 

تیم نفت و گاز گچساران در هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم روز چهارشنبه 22 مهر 92 در ورزشگاه نفت میزبان تیم کاسپین قزوین خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها