نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. مهر 1394 - 23:57
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
تداوم راه شهداء با پایبندی به ارزش‌ها و ولایتمداری محقق می شود
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:ارزشمندترین شاخصه شهداء ولایتمداری آنان بود و تدام راه شهدای والا مقام جز با پایبندی به ارزش‌ها و ولایتمداری محقق نخواهد شد.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امشب در یادواره شهدای روستای اسلام آباد گچساران ضمن عرض تسلیت به عموم مردم و خصوصا خانواده های مصیبت دیدگان و بازماندگان حادثه تلخ منا،این حادثه را نتیجه بی کفایتی و برنامه ریزی های غلط خاندان آل سعود برشمردو گفت: کشته شدن زائران بیت‌الله‌الحرام در منا نمی‌تواندبه صورت یک اتفاق طبیعی و بدون هیچ تخلفی از سوی حاکمان جلاد سعودی رخ داده باشد.

 

وی با اشاره به اینکه حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام و فاجعه اخیر منا ،قلب ملت ایران و همه مسلمانان جهان را جریحه دار کرد،افزود:اعلام 3روز عزای عمومی از سوی رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان بر اینکه دولت سعودی موظف است مسئولیت سنگین خود را در این حادثه‌ تلخ پذیرفته و به لوازم آن به قاعده‌ حق و انصاف عمل کند؛یک نوع هشدار برای رژیم آل سعود و همه دولت‌های اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدیریت غلط و اقدامات ناشایسته آل سعود دراین فاجعه نباید از نظرها دور بماند،تصریح کرد: حکام جنایتکارسعودی نشان داده اند که لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارند و سران کشورهای اسلامی باید با وحدت و همکاری برای مدیریت و اداره کارآمد حرمین شریفین چاره اندیشی کنند.

 

حسینی صدر درادامه با بیان اینکه حوادث رخ داده در حج امسال در قالب یک برنامه طراحی شده برای اسلام هراسی است که مسئولیت اصلی آن بر دوش حکام سعودی است ،تصریح کرد:مراسم حج به عنوان بزرگترین تجمع مسلمین می تواند نمادی از اتحاد مسلمان جهان در برابر استکبار جهانی باشداما خاندان آل سعود همواره در کنار آمریکا و رژیم صهیونیستی و نقطه مقابل مسلمانان قرار داشته است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:سران کشورهای اسلامی و همه مسلمانان جهان اسلام باید تلاش کنند که با وحدت و انسجام بیشتردست و پای این جریان تکفیری و ارتجاعی وابسته به استکبار و رژیم صهیونیستی را از منابع جهان اسلام کوتاه کند.

 

 وی در ادامه مهمترین توصیه شهداء را ولایتمداری و حرکت در خط رهبری برشمرد وگفت: ارزشمندترین شاخصه شهداء ولایتمداری آنان بود و تداوم راه شهدای والا مقام جز با پایبندی به ارزش‌ها و ولایتمداری محقق نخواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مهمتر از زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء، حرکت در مسیری است که شهداء آن را ترسیم نمودند،افزود: ولایتمداری ، استقامت و منفعل نشدن در مقابل دشمنان مهمترین پیام شهداء است و وظیفه رهروان حقیقی راه شهداء این است که با اطاعت  محض از فرامین مقام معظم رهبری با هوشیاری و بصیرت در جهت رشد و تعالی نظام اسلامی گام برداریم.

 

حسینی صدر با بیان اینکه امروز عزت، عظمت و اقتدار نظام اسلامی به برکت خون شهداء و جانفشانی رزمندگان و ایثارگران است،افزود:شهدای ما چراغ هدایت برای راه و رسم و شیوه زندگی ما هستند و باید برای ادامه حیات مقتدرانه و مقاومتی خود در طول عمر انقلاب اسلامی، با تکیه به رهنمودهای خون شهداء و با ترویج روز افزون فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حرکت کنیم .

 

یادواره شهدای روستای اسلام آباد گچساران با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد،خانواده معظم شهداء، جانبازان،آزادگان،ایثارگران،بسیجیان و جمعی از مسئولین محلی در پایگاه مقاومت بسیج شهید غلامرضا نظرپور روستای اسلام آباد گچساران برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها