نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. شهريور 1394 - 19:28
گچساران
جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران خبرداد؛
اجرای 50 عنوان برنامه محوری هفته دفاع مقدس درگچساران
جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران از برگزاری 50 عنوان برنامه محوری در هفته دفاع مقدس از سوی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه این شهرستان خبرداد.

به گزارش آفتاب جنوب،سرهنگ دوم فرامرز زمانی جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران صبح امروز در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های‌ گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان پرداخت و گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به اقشار مختلف مردم است و ارزش های دفاع مقدس نظیر فرهنگ ایثار و شهادت باید در میان مردم بویژه جوانان و نوجوانان گسترش پیدا کند.

 

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه در انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان جامعه رسالت بزرگی بر عهده دارند،افزود:آگاهی‌بخشی صحیح و دقیق به اقشار مختلف مردم از وظایف اصلی اصحاب رسانه است و این قشر تلاشگر باید در راستای اهداف نظام اسلامی فعالیت و گام بردارند.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران از برگزاری 50 عنوان برنامه محوری در هفته دفاع مقدس از سوی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه گچساران اشاره کردوگفت:این برنامه‌ها با عنوان نیروهای مسلح ،سلحشوری و پایمردی؛روحانیت ،علم و دانش پژوهی و سربازان؛ شهیدان جانبازان، صلابت و فخرآفرینی؛ معنویت،زنان،خانواده و سلامت؛دفاع همه جانبه،جوانان،پشتیبانی مردمی واصناف؛ولایتمداری،رزمندگان، جهادگران، آزادگان، پیشکسوتان؛وحدت ملی،بصیرت،دشمن شناسی و بیداری اسلامی،استکبار ستیزی؛ فرماندهان،عزت مداران وحماسه آفرینان برگزار خواهند شد.

 

زمانی اظهار کرد:روز نخست از هفته دفاع مقدس یعنی 31 شهریورماه امسال که به روز « نیروهای مسلح، سلحشوری و پایمردی» مزین است ،نیروهای نظامی،انتظامی و بسیجی شهرستان گچساران در ساعت 16 عصر در میدان قدس سابق در مراسم رژه اقتدار و صلابت خود را به رخ دشمنان نظام اسلامی خواهند کشید.

 

این مسئول افزود:روزدوم از هفته دفاع مقدس یعنی روز یکم مهرماه «روز روحانیت، علم و دانش پژوهی سربازان» است ،دیدار کارکنان پایور با امام جمعه گچساران ،اعزام پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به مدارس و دانشگاه ها و برپایی دعای پرفیض عرفه در گلزار مطهرشهدای این شهرستان از برنامه های این روز است.

 

وی نام روز سوم از هفته دفاع مقدس را « شهیدان، جانبازان، صلابت و فخرآفرینی» برشمرد و گفت: دیدار با خانواده های شهداء، جانبازان و ایثارگران، گلباران و عطر افشانی گلزار مطهر شهداء و برپایی دعای کمیل در مساجد و پایگاه های مقاومت از دیگر برنامه هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه روز چهارم از هفته دفاع مقدس به نام « معنویت، زنان و خانواده و سلامت» نام گذاری شده است،بیان کرد: همایش پیاده روی خانوادگی،میقات حلقات صالحین در نماز جمعه و بخش برنامه زنده تلویزیونی 8 در بوستان شهدای گمنام از مهمترین برنامه های این روز است.

 

زمانی بیان کرد: روز پنجم از هفته دفاع مقدس «دفاع همه جانبه ،جوانان، پشتیبانی مردمی و اصناف» است که در این روز اعزام بسیجیان به اردوهای جهادی 7روزه حوزه امام علی (ع)این شهرستان و برگزاری یادواره شهداء از دیگر برنامه های هفته دفاع در این شهرستان است.

 

وی درادامه با بیان اینکه روز ششم از هفته دفاع مقدس روز «ولایتمداری، جهادگران،رزمندگان، آزادگان و پیشکسوتان» نام گذاری شده است در این روز نقش ولایتمداری در شکست حصرآبادان تبیین و یادواره های شهدای کارمند ، دانشگاه آزاد و یادواره شهدای تحت عنوان آبروی محله برگزار خواهند شد.

 

این مسئول  نام روز هفتم و روزپایانی هفته دفاع مقدس را « فرماندهان، عزت مداران و حماسه سازان» برشمردو تصریح کرد:برپایی شب شعر و خاطره گویی در بوستان شهدای گمنام بعد از نماز مغرب و عشا از برنامه های هفته دفاع در این شهرستان است.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:فضا سازی و آذین بندی حوزه ها و پایگاه ها،اجرای مسابقات مختلف ورزشی،برپایی اردوهای زیارتی حلقه های صالحین،برگزاری نشست های روشنگری،همایش طرح همگام با کشاورز و دعوت از رزمندگان 8سال دفاع مقدس از دیگر برنامه های این هفته در گچساران است.

 

زمانی سرکشی از خانواده شهداء ،شب شعر وخاطره گوئی ،بر پایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس،برپائی ایستگاه صلواتی در سطح شهرودرمان رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی را ازدیگر برنامه های اجرایی در طول هفته دفاع مقدس در این شهرستان برشمرد.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها