نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. شهريور 1394 - 12:23
اردوی طرح هجرت 3 بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه گچساران با مرمت وزیباسازی 3مدرسه در این شهرستان به کار خود پایان داد.

به گزارش آفتاب جنوب، صبح امروزاردوی طرح هجرت 3 بسیج دانش آموزی خواهران گچساران که دراول شهریور ماه جاری فعالیت خود را با محوریت مرمت وزیباسازی مدارس دخترانه گچساران آغاز کرده بود با مرت و زیبا سازی 3 دبیرستان دخترانه دراین شهرستان به کار خود پایان داد.

 

 سرهنگ دوم فرامرز زمانی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج گچساران در حاشیه مراسم پایانی این اردو ،گفت: در این اردو که باشرکت 308 نفر روز از دانش آموزان بسیجی دختر ناحیه مقاومت بسیج گچساران انجام گرفت در سه مدرسه از مدارس گچساران کار مرمت و زیباسازی انجام شد.

 

 وی افزود:کار عمرانی ،برنامه های فرهنگی و تربیتی ،برگزاری کلاس های احکام ،اخلاق وهمچنین اردوی یک روزه فرهنگی زیارتی به مقصد امامزاده جعفر(ع) از جمله فعالیت های فوق برنامه ای در طرح هجرت 3 دانش آموزی در این شهرستان بود.

 

 زمانی اردو های سازندگی بسیج را بستر مناسبی برای تعالی روحی و معنوی بسیجیان برشمرد و گفت: در طرح های بسیج سازندگی علاوه بر اجرای کارهای سازندگی وعمرانی وکمک به محرومیت زدایی غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان دانش آموز نیز صورت می پذیرد که نقش به سزایی در بالابردن روحیه تعاون ومدیریت وکار دسته جمعی در آنان خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها