نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. شهريور 1394 - 16:49
امام جمعه موقت گچساران گفت: تنها راه مقابله با رژیم جعلی صهیونیستی، اتحاد و همدلی مسلمانان است.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام علی‌رضا صفایی امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری اظهار کرد: انسان‌های پرهیزکار همواره مورد لطف و عنایت خاص خداوند بوده و تقوا و پرهیزکاری کلید بازگشایی درهای لطف و مرحمت خداوند است.

وی در ادامه ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) با گریزی به زندگی‌نامه ایشان افزود: امام باقر(ع) در شهر مدینه تولد یافت و بر اساس نظریه بیشتر مورخان تولد آن گرامى در سال 57 هجرى بوده است.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: شکافنده معضلات علم و گشاینده پیچیدگی‌هاى دانش از خصوصیات مهم این امام بزرگوار بود که بالاخره به دست هشام ابن عبدالمالک مسموم و به شهادت رسید.

صفایی در خطبه دوم نماز جمعه گچساران با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت:  آموزش و پرورش آغاز رشد و توسعه فرهنگی و علمی همه افراد جامعه بوده و در این خصوص باید مورد توجه خاص همه آحاد جامعه قرار گیرد.

وی با اشاره به عید سعید فطر و ارزش و ثواب قربانی کردن در این روز اظهار کرد: قربانی کردن تنها مختص حجاج نبوده بلکه در این روز همه می‎‌توانند با قربانی کردن و اهدای آن به فقرا از ثواب این عید بهره‌مند شوند.

صفایی در ادامه جشن عاطفه‌ها را نقطه عطف همکاری و نوع‌دوستی ایرانیان عنوان کرد و افزود: در این روز باید در راستای دستگیری و کمک به افراد نیازمند حضوری پررنگ داشت.

امام جمعه موقت گچساران در ادامه با اشاره به اقدام رژیم صهیونیستی در تعرض به مسجدالقصی افزود: رژیم غاصب اسرائیل با استفاده از اقدامات و جنگ‌های نیابتی در سوریه و دیگر کشورهای مسلمان و کمرنگ شدن کانون توجه جهان به سوی خود در حال تلاش برای رسیدن به اهداف شوم خود است.

صفایی ادامه داد: تنها راه مقابله با این رژیم جعلی و غده سرطانی اتحاد و همدلی مسلمانان است.

فارس

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها