نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. شهريور 1394 - 10:01
با حضور مديرعامل شركت نفت و گاز گچساران از مدال آوران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات آمادگي جسماني بانوان كارگري کشور تجليل شد .

به گزارش آفتاب جنوب،امین محمدی مديرعامل شركت نفت و گاز گچساران در این آیین با بيان اينكه انجام فعاليتهاي ورزشي در كنار كار ، روحيه كاركنان را براي كار و تلاش ، مضاعف مي كند، گفت : تلاش مي شود با فراهم آوردن زير ساختهاي ورزشي ، فضا را براي ايجاد فعاليتهاي ورزشي كاركنان ، بخصوص بانوان فراهم كنيم.

 

وی افزود : توسعه اماكن ورزشي و برگزاري مسابقات مختلف ورزشي بين كاركنان در كنار فعاليتهاي كاري  از برنامه هاي شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران است .

 

بانوان

محمدی ضمن تبریک قهرمانی تيم آمادگي جسماني بانوان استان كهگيلويه و بويراحمد در مسابقات كارگري کشور از زحمات ورزشکاران ، مربیان و دست اندرکاران در حصول این قهرمانی تقدیر کرد .

 

مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی بانوان کارگر کشور با شرکت 96 ورزشکار، مربی و سرپرست از 26 استان کشور مردادماه امسال درمجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهرستان کرج در سه رده سنی(20-29 سال)،(30-39 سال) و (40سال به بالا) برگزار شد.

 

تیم کهگیلویه و بویراحمد مقام اول تیمی این دوره از رقابت ها را بدست آورد، مازندران نایب قهرمان شد و خراسان رضوی در جایگاه سوم ایستاد. تیم های گل گهر سیرجان و تهران نیز جایگاه های چهارم و پنج این رقابت ها را بدست آوردند.

 

گچساران

پگاه شاكرمي ، مهتاب صادقي و مريم محمدي آبدهگاه  در مسابقات قهرماني كارگري كشور كه در استان البرز برگزار شد ،عنوان تيمي برتر را در رشته آمادگي جسماني كسب كردند .

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها