نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. شهريور 1394 - 10:07
رییس سازمان حج و زیارت سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس آخرین آمار های گرفته شده از منابع بیمارستان یک نفر از زایران استان سیستان و بلوچستان در حادثه سقوط جرثقیل کشته شده است.

به گزارش آفتاب جنوب،رضا کیخا، مدیر سازمان حج و زیارت سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی عصرهامون با اشاره به آخرین وضعیت مصدومین حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام اظهار کرد: بر اساس آخرین آماری که از همه بیمارستان های مکه گرفته شده است متاسفانه یک تن از زائران استان سیستان و بلوچستان به نام سعید هاشمزهی در اثر این حادثه کشته شده است.

رضا کیخا با إبراز تاسف نسبت به درگذشت این زائر استان درباره هویت وی گفت: سعید هاشمزهی متولد 1329 از سیستان و بلوچستان در حادثه سقوط جرثقیل جان خود را از دست داد که خبر درگذشت ایشان به خانواده و بستگانشان اطلاع داده شده است.

پیش از این، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت از کشته شدن یک زائر ایرانی به نام سیف الله اسدی در این حادثه خبر داده بود که با اعلام فوت این زائر سیستان و بلوچستان تعداد زائران ایرانی کشته شده در حادثه جمعه خونین مکه به دو تن افزایش یافت.

گفتنی است، غروب روزجمعه یک دستگاه جرثقیل بر اثر شدت باد و طوفان در مسجد الحرام سقوط کرد که تعدادی از زوار بیت الله الحرام کشته و دهها نفر نیز مجروح شدند.

منابع خبری گزارش دادند بر اثر این حادثه تاکنون ، ۱۰۷نفر کشته و حدود ۲۳۸ نفر زخمی شدند که یک زائر ایرانی در بین کشته شدگان هست و 20 تن دیگر از هموطنانمان مجروح شده اند.



انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

تازه های سایت