نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. شهريور 1394 - 0:03
رئیس اداره برق گچساران خبرداد؛
اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق درگچساران
رئیس اداره برق گچساران گفت: در حال حاضر ۶۰ پروژه برق‌رسانی در زمینه‌های اصلاح ، بهینه‌سازی، و بهسازی شبکه‌های برق‌رسانی فرسوده در این شهرستان در دست اجرا است.

علی روانگرد رئیس اداره برق گچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با اشاره به اینکه در حال حاضر 46 هزار مشترک برق در گچساران و روستاهای این شهرستان وجود دارد،گفت:70 درصد مشترکان برق این شهرستان در بخش شهری و 30 درصد در بخش روستایی بوده و 90 درصد از مشترکان برق در این شهرستان در بخش خانگی هستند.

 

وی با اشاره به  اصلاح ،بهینه‌سازی و بهسازی شبکه‌های برق‌رسانی فرسوده، روشنایی معابر و توسعه و احداث در این شهرستان تصریح کرد:در حال حاضر 60 پروژه برق‌رسانی در زمینه‌های اصلاح و بهینه‌سازی، بهسازی شبکه‌های برق‌رسانی فرسوده، روشنایی معابر و توسعه و احداث در دست اجرا است.

 

رئیس اداره برق گچساران با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون حدود 50 میلیارد ریال اعتبار جهت اصلاح و بهسازی شبکه‌های برق‌رسانی فرسوده در این شهرستان هزینه شده است افزود: برخی از از پروژه‌ها تکمیل و افتتاح شده و برخی دیگر نیز در حال تکمیل شدن بوده و در آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها