نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. شهريور 1394 - 16:57
امام جمعه موقت گچساران گفت: دلیل دشمنی آمریکا با نظام اسلامی قطع دست آنها از منافع ایران و نابودی رژیم پهلوی توسط ملت است و دشمنی استکبار جهانی در این 36 سال ادامه داشته چرا که ماهیت دشمنی آمریکا با ایران، دشمنی باطل در برابر حق است.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام علی‌رضا صفایی امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دشمنی آمریکا هیچ وقت با ملت و انقلاب اسلامی به پایان نمی‌رسد و اقدام تاریخی امام (ره) در دادن لقب شیطان بزرگ به آمریکا اقدامی بزرگ بود.

 

وی افزود:بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در تمامی اتفاقات علیه ایران اسلامی ردپای آمریکا مستقیم و غیرمستقیم وجود دارد.

 

صفایی بابیان اینکه دشمنی شیطان بزرگ از روز نخست پیروزی انقلاب بوده و لحظه‌ای فروگذار نشده است،تصریح کرد: دلیل دشمنی آمریکا با نظام اسلامی قطع دست آنها از منافع ایران و نابودی رژیم پهلوی است و دشمنی استکبار جهانی در این 36 سال ادامه داشته چرا که ماهیت دشمنی آمریکا با ایران، دشمنی باطل در برابر حق است.

 

امام جمعه موقت گچساران درادامه با اشاره به سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمع فاطمه(س) تصریح کرد: جهیزیه سنگین، اسراف، مهریه سنگین، خرید از مکان‌های معروف به گرانی، لباس عروس گرانقیمت و به رخ کشیدن ثروت از اشکالات ازدواج‌های امروزی بوده که مقام معظم رهبری نیز از این مسائل انتقاد کرده‌اند.

 

صفایی در ادامه با اشاره به سخنان تکان‌دهنده مسئول ستاد اقامه نماز جمعه این شهرستان در خصوص مشکلات برخی خانواده های بی بضاعت گفت:واقعا تکان‌دهنده است که در این شهرستان بعضی افراد و خانواده‌ها در اثر فقر حتی آب آشامیدنی خنک نداشته باشند و از آب کولر آبی برای شرب استفاده کنند.

 

امام جمعه موقت گچساران با تاکید بر اینکه مردم و مسئولان در حد توان خود در راستای کمک به نیازمندان و تهیدستان گام بردارند،تصریح کرد: همه ما باید به فکر فقرا، نیازمندان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت باشیم تا خشنودی خداوند حاصل شود.

 

وی افزود: جشن عاطفه 26 اردیبهشت‌ماه در گچساران با هماهنگی کمیته امداد و دیگر ادارات برگزار خواهد شدکه در این خصوص همکاری و لطف همه مردم و مسئولان لازم و ضروری است.

 

امام جمعه موقت گچساران در ادامه با اشاره به شهادت امام جواد(ع) و تسلیت این روز گفت: وظیفه دوستداران اهل بیت (ع)تحصیل معرفت و افزودن آگاهی و بصیرت  به حقایق اهل بیت علیهم السلام است.

 

صفایی در ادامه با اشاره به ثواب اعمال و نیات انسان‌ها گفت: اعمال خیر دارای ثواب بوده و اگر انسان عمل خیر خود را به صورت پنهانی انجام دهد، ثواب بیشتری کسب می‌کند وحرف زدن و برملا کردن کار خیر انجام داده سبب از بین رفتن ثواب عظیم ثواب پنهان عمل خیر می‌شود گرچه ثواب آشکارآن نوشته می‌شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها