نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. شهريور 1394 - 18:07
فرماندار گچساران تاکید کرد:برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال باید با رویکردی متفاوت در جهت انتقال ارزش‌ها و نهادینه کردن آن در بین نسل جوان برگزار شود.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی فماندار گچساران پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان گفت:خون‌های زیادی در راستای پیروزی این انقلاب و برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران ریخته شده است وامروز و در این شرایط زمانی، حفظ دستاوردها و آرمان‌های امام و شهدا وظیفه همه مردم و مسئولان است و باید تا پای جان در راستای تحقق ارزش‌های اسلامی تلاش کرد.

 

وی با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس نقش موثری در استواری پایه‌های انقلاب داشته است،افزود: در شرایط کنونی انتقال ارزش‌ها، اهداف و آرمان‌های دوران جنگ به نسل جوان بیش از گذشته احساس می‌شود و مسئولان باید نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی در این خصوص تلاش بیشتری داشته باشند.

 

فرماندار گچساران بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت و نام شهداء باید همیشه در جامعه زنده بماند وسعی ما بر این است که برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با رویکردی متفاوت در جهت انتقال ارزش‌ها و نهادینه کردن آن در بین نسل جوان برگزار شود.

 

وی افزود:برنامه‌های امسال باید با محتوای بهتر و به گونه‌ای باشد که با هدف انتقال فرهنگ جهاد و شهادت برای نسل سومیها که آشنایی کمتری با دوران جنگ داشته‌اند نیز زمینه حضور حداکثری این نسل را فراهم آورد.

 

فرماندار گچساران با بیان اینکه مسئولان توجه ویژه‌ای به برنامه‌های اجرایی و حضور پررنگ آحاد مردم در این هفته داشته باشند، گفت:اجرای برنامه‌های رژه نیروهای مسلح و بسیجیان در روز اول هفته دفاع مقدس و گلباران لزار مطهر شهدای این شهرستان از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان است.

 

رحیمی تصریح کرد: نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدارس، برپایی نمایشگاه‌ عکس، برگزاری شب شعر ویژه دفاع مقدس، دیدار با خانواده معظم شهدا،  برپایی ایستگاه‌های صلواتی، ویزیت رایگان بیماران و اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم از جمله برنامه‌های مصوب جهت اجرا در هفته دفاع مقدس است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها