نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. شهريور 1394 - 19:11
دومین دوره تربیت و تعالی عقیدتی فرماندهان و مدیران بسیج ناحیه مقاومت گچساران در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر امروز دومین دوره تربیت و تعالی عقیدتی فرماندهان و مدیران بسیج در ناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزار شد.

در این دوره آموزشی یک‌روزه که با شرکت فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و ارکان گردان‌های عاشورا، الزهرا(س)، بیت المقدس و شورای حوزه‌ها‌ی مقاومت ناحیه گچساران برگزار گردید دروس مختلفی در زمینه عقیدتی تدریس گردید.

 

اخلاق اسلامی، احکام، امر به معروف و نهی از منکر ،معاد، دشمن‌شناسی از منظر آیات و روایات از جمله دروس تدریس شده در این دوره آموزشی یک روزه بود بود.

 

حجت‌الاسلام سید‌ الله‌بخش موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گچساران اظهار کرد: این دوره‌های آموزشی اقدامی خوب و موثر در راستای افزایش روحیه دین‌باوری است.

 

وی، ارتقای روحیه دین‌باوری و توانمند‌سازی بسیجیان در مواجهه با شبهات را از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزش عنوان و تصریح کرد: امروز دشمنان دین و انقلاب سعی دارند با القاء شبهات مختلف در ذهن و فکر افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان روحیه دین‌باوری آنها را تضعیف نمایند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گچساران، ایجاد برخی شبهات دینی در میان افراد جامعه به وِیژه بسیجیان را از ترفندهای دشمنان انقلاب عنوان کرد و افزود: این دوره آموزشی در راستای پاسخگویی به شبهات و توانمند‌سازی تقویت عقیدتی فرماندهان بسیج برگزار شده است.

 

موسوی یادآور شد: این دوره آموزشی دومین مرحله از سری برنامه‌های عقیدتی بوده که برای مدیران بسیج گچساران برگزار شده و تا پایان سال دوره‌های دیگری نیز برگزار می‌شود.

 

  انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها