نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. شهريور 1394 - 10:10
با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال :
970 خانوار روستایی گچساران از نعمت گازبرخوردار می شوند
رئیس اداره گاز گچساران از اجرایی شدن عملیات گازرسانی به 14 روستای گچساران و 3 روستای باشت با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال خبر داد.

ناصر دلفریان رئیس اداره گاز گچساران ظهر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،گفت:عملیات گازرسانی به روستای باباکلان با پیشرفت فیزیکی 85 درصدی در حال تکمیل استکه فاز اول این پروژه به اتمام به رسیده است و فاز دوم این پروژه به طول 23 کیلومتر با فعالیت دو پیمانکار در حال انجام مراحل پایانی است.

 

وی با بیان اینکه دردولت یازدهم تاکنون 28 روستای گچساران و باشت از نعمت گازطبیعی بهره‌مند شده‌اند،تصریح کرد: روستاهای اشکفت شیری، دیل، سید جمال‌الدین، نازمکان، کلاغ‌نشین، میرعزیز، شامبرکان، چهاربیشه سفلی، پاکوه، آرو، شمس عرب، دژسلیمان و کل سیف‌الله از جمله مهم‌ترین روستاهای گازرسانی شده در گچساران است.

 

دلفریان افزود:با اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای حوزه گچساران و باشت نیز 879 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهرهمند شدند.

 

رئیس اداره گاز گچساران در ادامه با اشاره به در دست اجرا بودن پروژه گازرسانی به 14 روستای گچساران و سه روستای باشت افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال در دست اجرا است وبا اتمام این پروژه‌ها 970 خانوار روستاهای این دو شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها