نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. شهريور 1394 - 17:13
رئيس ايمني شرکت نفت و گاز گچساران خبرداد؛
آموزش بیش از 1000نفر ساعت درگچساران
رئيس ايمني شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از آموزش یک هزار و 240نفر ساعت آموزش مبانی آتش و ایمنی در این شرکت خبرداد.

محمد محسنی رئيس ايمني شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، گفت: نفت همواره نقش مهمي در شكوفايي اقتصاد كشور داشته است و بخش مهمي از درآمد كشور از طريق شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران حاصل مي‌شود ، بنابراين ضرورت دارد با اجراي مانورها و طرحهاي آموزشي ضريب امنيت و اطمينان را در اين شركت بالا ببريم .

 

وی افزود : عطف به ابلاغيه وزير محترم نفت در راستاي اهميت حياتي مسائل ايمني ، بهداشت و محيط زيست در صنعت نفت ، دوره آموزشي مباني آتش و ايمني در ساختمانهاي اداري ويژه كاركنان ستادي برگزار شد .

 

محسنی تصریح کرد : به منظور توانمند سازي كاركنان ، ارتقاء سطح آگاهي آنان و حفاظت از نيروي انساني و اموال در هنگام بروز حوادث احتمالي ، بر اساس برنامه تنظيمي 45 روزه (هر روز يك اداره) براي تمامي ادارات ستادي ، دوره آموزشي به صورت تئوري و عملي ، در سالن آموزش اداره HSE شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران انجام شد .

 

رئيس ايمني شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: در اين دوره آموزشي ، مجموعا به 620 نفر از كاركنان ادارات ستادي (1240 نفر ساعت) در خصوص انواع آتش ، انواع خاموش كننده هاي دستي ، ايمني در ساختمانهاي اداري و آموزش عملي اطفاء حريق با استفاده خاموش كننده هاي دستي آموزشهاي لازم داده شد.

 

وی تصریح کرد:واقع شدن شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران در گستره چهار استان كهگيلويه و بويراحمد ، خوزستان ، فارس و بوشهر از يكسو و قرار گرفتن تلمبه‌خانه عظيم گوره و منيفولد بزرگ نفت خام صادراتي ايران در حوزه عمليات اين شركت ودر ساحل از سوي ديگر ، گچساران را به يكي از مناطق پنجگانه مهم توليد و قطب صادرات نفت خام ايران تبديل نموده است.

 

محسنی افزود:از اين رو كار در اداره ايمني ، بهداشت و محيط زيست (HSE) و آموزش كاركنان نقش مهمي براي ايمن سازي و پايداري در اين قلب نفتي دارد .

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها