نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. شهريور 1394 - 17:13
نفت وگاز
مديرمنابع انساني شركت نفت و گاز گچساران خبرداد؛
نفت و گاز گچساران پيشرو در اجراي پروژه مديريت عملكرد
مديرمنابع انساني شركت نفت و گاز گچساران از پيشرفت اين شركت در زمينه تغذيه اطلاعات در سامانه نظام نوين عملكرد صنعت نفت کشور خبر داد.

سعيد غلامي مديرمنابع انساني نفت و گاز گچساران در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،گفت: شركت ملي نفت ايران با اجراي پروژه مديريت عملكرد از طريق طراحي سامانه نظام نوين عملكرد در راستاي هدايت و بهبود عملكرد كاركنان و رسيدن به اين مهم گامي نو برداشته است.

 

وي افزود: پس از تلاشهاي چند ساله ، در سال 93 با جايگزين نمودن اين سامانه به جاي فرمهاي قديمي ارزيابي استعداد كارمندان ، فاز اول اين طرح با موفقيت اجرا شد.

 

غلامي اظهار کرد: در راستاي دسترسي به اين مهم ، شركت نفت و گاز گچساران از ابتداي سال 94 ، همانند سال گذشته با تغذيه به هنگام اطلاعات با ميزان 5/68 درصد بيشترين تغذيه اطلاعات در ميان شركتهاي تابعه مناطق نفتخيز جنوب را به خود اختصاص داده است .

 

مديرمنابع انساني شرکت نفت و گاز گچساران گفت:در این سامانه، شرح مأموریت و وظایف واحدها و اطلاعات نیروی انسانی تعریف و ارزیابی سالانه عملکرد کارکنان کاملاً به صورت سیستمی و با این نظام صورت می گیرد .

 

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت های بهره بردار تابعه مناطق نفتخیز جنوب است كه گستره اين شرکت در چهار استان خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و فارس قراردارد و همین ویژگی موقعیت این شرکت را در بین سایر شرکتها از درجه اهمیت ویژه ای برخوردار کرده است.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها