نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. شهريور 1394 - 17:01
نماینده گچساران و باشت در مجلس گفت: به خود اجازه دخالت در امور ادارات و دستگاه‌ها را نمی‌دهم اما وقتی ارباب‌رجوع‌های زیادی از یک دستگاه اجرایی به نماینده خود مراجعه می‌کنند نشانگراین است که آن دستگاه ضعیف عمل کرده است.

به گزارش آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس ظهر امروز در همایش تجلیل از کارمندان نمونه این شهرستان گفت: ما مسئولان و کارمندان در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد باید بدانیم امانتدار مردم و خادم مردم هستیم نه آقای ملت و وظیفه داریم در حد مقررات حقوقی و قانونی امورات مردم را به سرانجام برسانیم.

 

وی افزود: به خود اجازه دخالت در امور ادارات و دستگاه‌ها را نمی‌دهم اما وقتی ارباب‌رجوع‌های زیادی از یک دستگاه اجرایی به نماینده خود مراجعه می‌کنند نشانگراین است که  آن دستگاه ضعیف عمل کرده است.

 

تاجگردون با بیان اینکه نباید امورات مردم به وسیله نامه نماینده به ادارات برطرف یا پیگیری شود که خود ایرادی بزرگ است،تصریح کرد:این اتفاق ناخوشایند به هر دلیلی در منطقه و جامعه ما شکل گرفته و اصلاح آن نیزدشوار است اما راه برطرف کردن این معضل تلاش دوچندان کارمندان و مسئولان ادارات در چرخه دولت است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر همگرایی و همراهی همه مسئولان و نیروهای دولت نباشد، دچار اختلاف و عقب‌ماندگی خواهیم شد.

 

نماینده گچساران و باشت در مجلس درادامه تصریح کرد: در چند سال اخیر جلسات بسیاری زیادی با حضور مسئولان کشوری، استانی و محلی برگزار کردیم تا مشکل بافت فرسوده این شهرستان  برطرف شود.

 

وی با بیان  اینکه دولت در این خصوص مصوبه خوبی پیش‌بینی کرده که طی ماه‌های اخیر اعلام خواهد شد،افزود:در صورتی که زلزله 6 الی هفت ریشتری در این شهرستان رخ دهد خسارات زیادی به بافت فرسوده وارد می‌شود که باید برای جلوگیری از این موضوع وارد عمل شویم.

 

تاجگردون با اشاره به اینکه  برای 3 هزار واحد مسکونی بافت فرسوده گچساران وام قرض‌الحسنه 30 میلیون تومانی و 6 میلیون تومان بلاعوض پیش‌بینی شده است،تصریح کرد:این اقدام یعنی 120 الی 130 میلیارد ریال اعتبار و پول در چند سال آینده در گچساران هزینه شدن؛ که اعلام می‌کنم این کار بزرگ در حد توان اجرایی عوامل اجرایی ادارات گچساران نیست.

 

وی افزود:مسئولان ادارات باید تمام توان و تلاش خود را به کار گیرند تا این کار بزرگ را به بهترین نحو ممکن انجام دهندواین کار بزرگ و سختی به شمار می‌رود که دولت باید آن را در گچساران آزمون و عمل کند.

 

تاجگردون تصریح کرد:در کل سال افزون بر 400 پروانه ساخت برای احداث مسکن واگذار می‌شود که در این طرح افزون بر 3 هزار  واحد مسکونی باید ساخته شود و این حرکتی بسیار بزرگ است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها