نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. شهريور 1394 - 12:19
گلزارشهدای منطقه امامزاده جعفر (ع) گچساران به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی و محلی عطرافشانی و گلباران شد.

به گزارش آفتاب جنوب،صبح امروز آیین عطر افشانی و گلباران گلزار شهدای منطقه امامزاده جعفر (ع) گچساران  با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مدیران استانی و محلی به عنوان نخستین برنامه افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه‌های هفته دولت  در این شهرستان انجام شد.

 

مصطفی مهدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمددر این مراسم با بیان اینکهدر سطح کهگیلویه و بویراحمد تعداد 528 گلزار شهدای شهری و روستایی وجود دارد،افزود: در سال گذشته 40 مورد گلزارهای شهدای این استان  با اعتباری افزون‌بر 9 میلیارد و 500 میلیون ریال ساماندهی شده است.

 

وی گلزارشهدای ساماندهی شده در سطح استان را 137 مورد برشمردو افزود:ساماندهی 20گلزار شهدای دیگر در استان در دست اجرا است و گچساران با داشتن 43 گلزار شهداء تاکنون در راستای ساماندهی این گلزارها به خوبی عمل کرده است.

 

مهدی با اشاره به یک‌هزار و 843 شهید و 9 هزار جانباز استان کهگیلویه و بویراحمد،تصریح کرد: در حال حاضر در گچساران چهار گلزار تک مزاری در دست ساماندهی است که میزان اعتبار این گلزارها 100 میلیون تومان است که با پایان ساماندهی این گلزارها، ساماندهی گلزارهای شهدای این شهرستان به پایان خواهد رسید.

 

در این مراسم مسئولان با عطرافشانی قبور شهداء و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها