نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. شهريور 1394 - 9:59
رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران:
۴۰ درصد مساجد گچساران فرسوده اند
رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: ۴۰ درصد از مساجد و حسینیه‌های این شهرستان قدیمی و فرسوده هستند.

فرزین بهمنی‌آزاد رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران صبح امروزدر گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، در خصوص وضعیت ساختمان های مساجد و حسینیه های این شهرستان ،گفت: ساختمان 40 درصد از مساجد و حسینیه‌های این شهرستان قدیمی و دارای بافتی فرسوده هستند.

 

وی بابیان اینکه در حال حاضر بیش از 50 مسجد و حسینیه در این شهرستان از بافتی قدیمی و فرسوده ای برخوردارند،گفت: از 127مسجد و حسینیه دراین شهرستان تعداد 103 مسجد در روستاها و تعداد 24 مسجد در سطح شهرو محلات وجود دارد.

 

بهمنی آزاد با بیان اینکه مرمت و بهسازی مساجد و حسینیه‌های این شهرستان نیازمند تأمین اعتبار لازم و کمک خیران است،تصریح کرد: در حال حاضر کار تعمیر و بهسازی تعدادی از مساجد و حسینیه‌ها با کمک اعتبارات اوقاف و امور خیریه و نذورات مردمی در حال انجام است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران با اشاره به اینکه امسال 4 میلیارد ریال اعتبار به بقاع متبرکه و مساجد و حسینیه‌های این شهرستان اختصاص یافت،افزود: مرمت و بهسازی مساجد و حسینیه‌ها در گرو تأمین اعتبار کافی بوده که انتظار داریم مسئولان توجه ویژه‌ای به کمبودها و مشکلات مساجد و حسینیه‌های این شهرستان داشته باشند.

 

انتهای پیام/ م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها