نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. شهريور 1394 - 0:47
سرمربی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام ایران گفت: مردم ما متاسفانه تا وقتی قهرمانانشان زنده هستند قدر آن ها را نمی دانند و بعد از مرگ تازه به یاد او می افتند.

به گزارش آفتاب جنوب،علی تبریزی بدنسازکار پرافتخار کشورمان که یکی از اصلی ترین رقبا و رفقای بیت الله عباسپور بود؛ درباره درگذشت بیتو و خاطراتش با این ورزشکار تازه از دست رفته با خبرنگار برنا صحبت کرد.

وی ابتدا راجع به آخرین روزهای بیماری عباسپور و همچنین فوت او اظهار داشت: دیشب حدود ساعت 11:20 شب این اتفاق ناخوشایند رخ داد و بیت الله عباسپور از بین ما رفت. دیروز اولین مرحله دیالیز او انجام شد و ابتدای کار هم شرایط خوب پیش می رفت اما به دلیل از کار افتادن شش و کبد او وضعیت حاد شد و بیت الله به کما رفت و در نهایت دیشب دار فانی را وداع گفت و این فاجعه بزرگ برای جامعه ورزش علی الخصوص جامعه پرورش اندام رخ داد.

تبریزی در ادامه راجع به مراسم خاکسپاری بیت الله عباسپور خاطرنشان کرد: مراسم تشییع پیکر بیتو فردا رأس ساعت 8:30 از شهرک ماهدشت کرج برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی بدنسازی ایران درباره رقابتش با بیت الله عباسپور در سال های اخیر اذعان کرد: در همه جای دنیا بین ورزشکارانی که نزدیک به هم کار می کنند رقابت وجود دارد اما همه این ها گذرا است و رفاقت هاست که اولویت پیدا می کند. من زیاد با بیت الله عباسپور رقابت رو در رو نداشتم و تنها دو بار در سال های 2008 و 2013 این اتفاق رخ داد. وقتی که نظرسنجی مبنی بر انتخاب بهترین بدنسازکار قرن کشور برگزار شد در آن نشست خبری درباره همه سوء تفاهمات به وجود آمده با بیت الله صحبت کردم و همه مسایل به دست فراموشی سپرده شد. همیشه باید رفتار ما به گونه ای باشد که آینده را ببینیم اگر اینگونه فکر نمی کردم در حال حاضر خودم را نمی بخشیدم ولی من جزو اولین کسانی بودم که به عیادت بیت الله رفتم و هر کاری که از دستم بر آمدم برای  او انجام دادم.
 

 

تبریزی در ادامه درباره علت کم نام و نشان بودن بیت الله عباسپور علیرغم افتخارآفرینی زیادی که برای کشور انجام داده بود، گفت: کلا ورزش پرورش اندام و بدنسازی ورزش مظلومی است و مطبوعات و رسانه ها زیاد به آن نمی پردازند. از طرفی مردم ما متاسفانه تا وقتی قهرمانانشان زنده هستند قدر آن ها را نمی دانند و بعد از مرگ تازه به یاد او می افتند.

وی درمورد شانس بیت الله عباسپور جهت کسب مدال در مسابقات مستر المپیا که بزرگترین مسابقات بدنسازی جهان است؛ در صورت عدم به وجود آمدن آن بیماری مهلک تصریح کرد: ایشان در یک سال اخیر تا قبل از بیماری که برایش به وجود بیاید پیشرفت های زیادی در بدنسازی جهان داشت و واقعا بدنش نسبت به سال های گذشته متمایز شده بود. مطمئنم اگر او در این رقابت ها شرکت می کرد می توانست جهان بدنسازی را شگفت زده کند اما متاسفانه قسمت نشد.

تبریزی درباره آخرین خاطره ای که از بیت الله عباسپور به یاد او مانده، اظهار داشت: بعد از نظرسنجی بهترین بدنسازکار قرن و پس از اینکه بیت الله شکست خورد صحبت جالبی را بر زبان آورد؛ او گفت «سال های زیادی با تبریزی رقابت کردم اما پیش از آن با او برادر هستم». این یکی از شیرین ترین خاطرات من از بیت الله است.

قهرمان بدنسازی ایران در انتها گفت: جای بیت الله همیشه در قلب ما خواهد بود و عدم حضور فیزیکی او باعث نمی شود که یاد و خاطره اش از یاد ما برود.

منبع: برنا

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها